جنجالی‌ترین رسوایی‌های ستارگان هالیوود در کتابی تازه

«آن هلن پترسن»، نویسنده آمریکایی در کتاب جدید خود تحت عنوان «رسوایی‌های هالیوود کلاسیک»، جنجالی‌ترین رسوایی‌ها و انحرافات اخلاقی ستاره‌های هالیوود را به رشته تحریر درآورده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، «رسوایی‌های هالیوود کلاسیک: سکس، انحرافات اخلاقی و درامی از عصر طلایی سینمای آمریکا»، عنوان کتاب جدیدی نوشته «آن هلن پترسن» است که قرار است 30 سپتامبر (8 مهر) در آمریکا منتشر شود.

«پترسن» در این کتاب با بررسی تاریخ هالیوود، مجموعه‌ای از جنجالی‌ترین و غیراخلاقی‌ترین روابط و رسوایی‌های ستاره‌های هالیوود را روایت کرده است.

سایت آمازون ضمن پیش فروش این کتاب درباره این کتاب نوشته است: همواره با خود می‌اندیشیم، رسوایی‌های «پرز هیلتون»، اعتیاد و لودگی‌های «چارلی شین» و یا پرونده اخلاقی «وودی آلن» بدترین رسوایی‌های صنعت سینما و سرگرمی هالیوود است؛ ولی واقعیت چیز دیگری است. «آن هلن پترسن»، استاد دانشگاه در رشته فیلم و سینما، رکورد فاش کردن بدنامی‌های ستاره‌های هالیوود را در این کتاب شکسته است.

سایت آمازون در ادامه می‌نویسد: پترسن در این کتاب 304 صفحه‌ای اطلاعاتی را فاش می‌کند که چشمان هر مخاطبی را از تعجب گرد می‌کند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

داستان شکست عشقی «مونتگومری کلیفت»، سرعت او در به شهرت رسیدن، تصادف مرگباری که چهره‌اش را نابود کرد و خودکشی‌های پیاپی.

چرا «مائه وست» برای اتهاماتی شرم‌آور دستگیر و راهی زندان شد؟

«فتی آربوکل»، به خاطر قتل و تجاوز از هالیوود طرد شد و...

 


پترسن، نویسنده کتاب

 

بنا بر این گزارش، «پترسن» که استاد رشته مطالعات رسانه در دانشگاه واشنگتن است، در کتاب «رسوایی‌های هالیوود کلاسیک»، زندگی غیراخلاقی و سراسر مشکل ستاره‌های هالیوود که از دهه 20 تا 60 میلادی می‌درخشیده‌اند را مورد تحقیق و بررسی قرار داده است.

این نویسنده آمریکایی در بخشی از کتاب خود نیز درباره استثمار بازیگران توسط استودیوهای هالیوود توضیح می‌دهد.

«پترسن» در این بخش از کتاب فاش می‌کند که چگونه رؤسای این استودیوها، بازیگران را به انواع قرص‌ها و مواد اعتیاد آور معتاد کرده سپس روابط غیراخلاقی آنها را تحت نظر گرفته و در ادامه بازیگران زن را مجبور به سقط جنین کرده و در نهایت با سیاست تمام داستان روابط‌ آنها و دیگر اسرار این بازیگران را در اختیار مجلات و رسانه‌های قرار می‌دادند.
برچسب ها: وبگردی ، هالیوود ، رسوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.