اختتامیه جشنواره داستان تابستان 6مهر در پارک هنرمندان

شهردار منطقه 6 از پایان یافتن جشنواره داستان تابستان با بیش از 70غرفه روز 6مهر ماه در پارک هنرمندان خبر داد.

عظیم بابایی شهردار منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این خبر افزود:‌بیش از 70غرفه در پارک هنرمندان بر پاست که می‌توان به غرفه عفاف و حجاب، مشاوره پزشکی و سلامت، معرق کاری، گل آرایی، خوشنویسی، بازیافت، انتشارات و کتاب اشاره کرد.

وی اظهار داشت: به مناسبت بازگشایی مدارس غرفه‌های آموزش و پرورش، کلاس اولی‌ها، روان شناسی کودک، نقاشی و گریم کودک برپا شده است و کودکان می‌توانند از بازی‌های فکری، سفالگری، کار دستی و کلاس‌های آموزشی به صورت رایگان استفاده کنند.

شهردار منطقه 6 تصریح کرد: سیاه چادرهای اقوام با لباس‌های  محلی و سنتی دایر است که در آن‌ها سوغات و پوشاک اقوام، صنایع دستی استان‌ها، غذاها و نوشیدنی‌های محلی و سنتی ارائه می‌شود.

بابایی ادامه داد: اجرای مسابقات، استخر توپ، بازی‌های بومی و محلی، برپایی خانه اسباب بازی، بازی‌های دارت، فوتبال دستی، دوچرخه سواری، تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون از برنامه‌ها و امکانات تفریحی این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد:با حضور کارشناسان و مشاوران، مشاوره‌های فردی، دینی، خانوادگی، بالینی ارائه می‌شود وعلاقمندان می‌توانند استفاده کنند. نمایش و تئاتر همراه با برنامه‌های طنز آموزنده و اخلاقی نیز در این پارک اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار