ونگر: تاتنهام اصلا بازی نکرد/ بدون شکست ماندن آرسنال نکته مثبتی است

آرسن ونگر سرمربی آرسنال پس از تساوی مقابل تاتنهام تیم حریف را به وقت‌کشی متهم کرد و در ادامه از بدون شکست باقی ماندن توپچی‌ها ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، تیم‌های آرسنال و تاتنهام در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به تساوی یک بر یک رضایت دادند اما آرسن ونگر سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن از عملکرد تیم حریف به شدت انتقاد کرد.

آرسنال و تاتنهام صد و هفتاد و چهارمین دربی خود را شنبه شب برگزار کردند اما ونگر معتقد است بازیکنان حریف در تمام مدت وقت‌کشی کردند و اصلا بازی نکردند.  

ونگر گفت: یونس کابل و یان ورتو نگین به همراه هوگو لوریس خوب بازی کردند. آنان تلاش کردند از هر دقیقه بازی به نحو مطلوب استفاده کنند اما دیگر بازیکنان فقط به دنبال سود بردن از گذشت زمان بودند.

البته پوچتینو سرمربی تاتنهام سخنان ونگر را تکذیب کرده و گفت: بازیکنان ما وقت‌کشی نکردند اما تلاش داشتند برنامه بازی که از آنان خواسته شده بود را به دقت اجرا کنند. در هر حال این فوتبال است و نباید شیوه‌های مختلف بازی را مورد انتقاد قرار داد.
 
** آرسنال بدون شکست ماند

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه به بدون شکست ماندن تیمش اشاره کرد و گفت:‌ از اینکه در شش مسابقه ابتدایی فصل چهار امتیاز را به دلیل تساوی مقابل حریفان از دست داد اما در لیگ برتر فوتبال جزیره بدون شکست ماندن کار بسیار ارزشمندی است. فکر می‌کنم آرسنال می‌‌تواند همچنان به رکورد شکست‌ناپذیری خود ادامه دهد،‌ البته تکرار نتایج تساوی اجتناب‌ناپذیر است.

لازم به ذکر است، آرسنال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد و شش امتیاز عقب‌تر از چلسی تیم صدرنشین این رقابت‌ها است.

آرسنال برای رسیدن به صدر جدول نیاز به پیروزی‌‌های بیشتری دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیروزی ، وقت کشی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار