نظری جویباری در گفتگو با باشگاه خرنگاران:

تیم دوم جدول نیاز به شوک ندارد / تیم ما زیبا بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص ایجاد شوک در این تیم گفت: تیم استقلال در رتبه دوم قرار دارد و نیاز به شوک ندارد چرا که با صدر جدول سه امتیاز اختلاف داریم.

علی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: تیمی که رتبه 14، 15 را در جدول رده‌بندی دارد نیاز به شوک دارد اما تیم دوم جدول نیازی به شوک ندارد.

نظری جویباری در ادامه بیان کرد: تیم ما زیبا بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد. به هر حال ما از نحوه بازی و عملکرد تیم رضایت داریم و قصد ایجاد تغییر در کادر فنی تیم را نداریم.

وی تصریح کرد: زیبایی فوتبال به برد و باخت است و کادر فنی هم به خاطر این نتایج ناراحت است. به هر حال اتفاقی که رخ داده و امیدواریم در بازی با ملوان بندر انزلی به شرایط ایده‌آلی برسیم.

وی درباره جریمه بازیکنان و کادر فنی استقلال تصریح کرد: طبق جدول پیش‌بینی شده پاداش‌ها و جرایم برای بازیکنان و کادر فنی در نظر گرفتیم. بر این اساس طبق جدول اعضای تیم را به خاطر باخت مقابل ذوب آهن جریمه می‌کنیم.

معاون ورزش باشگاه استقلال درباره شایعه جعلی بودن کارت معافیت عمران‌زاده و ابراهیمی عنوان کرد: هر دو این بازیکنان خدمت سربازی رفتند. عمران‌زاده دوران سربازی‌اش را در تیم پاس گذرانده است.

وی درباره گفته‌های عمران‌زاده که 21 ماه خدمت سربازی کرده، گفت: به هر حال عمران‌زاده قبل از حضور در تیم پاس همدان دوره سه ماهه آموزشی را در اراک گذرانده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم ما مقابل ملوان بندر انزلی در هفته بعد برنده شود و از وضعیت بحرانی خارج شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شوک ، جریمه ، معافیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار