دوستی مهر: در دیدار برابر عراق و قطر داشته های خود را ارزیابی کردیم

سرمربی تیم ملی جوانان پس از پایان اردوی تدارکاتی تیمش در کیش گفت: اردوی بسیار مفیدی بود و بازیکنان محک خوبی در بازیهای تدارکاتی خوردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی دوستی مهر، سرمربی تیم ملی جوانان گفت: اردوی تدارکاتی در کیش به ما کمک کرد تا از لحاظ فنی بازیکنان را ارزیابی  کنیم. 4 بازی تدارکاتی با قطر و عراق برگزار کردیم که این دیدارها باعث شد تا داشته های خود را ارزیابی کنیم.

وی افزود: 4 دیدار تدارکاتی مخصوصا دو بازی با عراق باعث شد تا بازیکنان محک جدی بخورند و در شرایطی این دو بازی برگزار شد که دمای هوا بسیار بالا بود و در رطوبت بالا ملی پوشان در زمین مسابقه به رقابت پرداختند. بازی پر ارزشی بود که توانستیم مشکلات فنی تیم را شناسایی کنیم. هر چقدر بازی تدارکاتی داشته باشیم به نفع تیم خواهد بود چرا که تجربه فنی بازیکنان بالا می رود و می توان با پی بردن به نکات ضعف و وقت تیم، برنامه ریزی دقیق تری داشت.

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: تمامی تیم های موفق دنیا فقط در یک صورت بهترین هستند که این امر زمانی است که بازی تدارکاتی در اردوهای خود داشته باشند. ما سعی کردیم تا پیش از حضور در رقابتهای میانمار بازیکنان را آماده کرده و با توجه به دیدارهای تدارکاتی که برگزار شد امیدوار هستیم نتایج خوبی را به دست آوریم.

وی در پایان گفت: تیم ملی 8 مهرماه وارد اردو خواهد شد و در روزهای نهم و دهم تمرینات خود را درکمپ تیم های ملی پیگیری خواهد کرد. روز یازدهم مهر ، سفر یک روزه به مشهد مقدس خواهیم داشت و پس از یک جلسه تمرین در روز دوازدهم و در کمپ تیم های ملی، روز سیزدهم تهران را به مقصد میانمار ترک خواهیم کرد. اولین دیدار برابر تایلند روز 17 مهر ماه برگزار خواهد شد که امیدوارم بازی خوبی را شاهد بوده و تمام تل اش خود را به کار می بریم تا در این بازیها موفق ظاهر شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار