اسکولز در مورد موفقیت فرگوسن توضیح می‌دهد

پل اسکولز ستاره سابق تیم منچستر یونایتد با اشاره به ناکامی‌های اخیر این تیم همراه با لوئیس فان خال به رموز موفقیت سر الکس فرگوسن اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتد پرس، اسکولز سابقه بیش از 700 بازی همراه با تیم منچستر یونایتد را دارد و طی این مدت همواره تحت مربیگری سر الکس فرگوسن بوده است. وی نیز همانند دیگر هواداران شیاطین سرخ از کسب نتایج ضعیف این تیم همراه با مربیگری لوئیس فان خال سرشناس ناامید شده و به توضیح رموز کار فرگوسن پرداخت.

اسکولز در این باره گفت: هر زمان تیم مسابقه داشت بازیکنان بین ساعت 12:30 تا 13:30 خود را به محل برگزاری مسابقه می‌رساندند. فرگوسن با برخی از بازیکنان به طور شخصی در دفتر کارش ملاقات می‌کرد. بعضی مواقع به این بازیکنان می‌گفت امروز در ترکیب تیم جایی ندارند و گاهی از مأموریت ویژه‌ای که برای آنان در نظر گرفته بود صحبت می‌کرد. سپس فرگوسن به آنالیز و تماشای ویدیوهای تیم حریف می‌پرداخت. این کار را تقریبا برای همه بازی‌ها انجام می‌داد. فرگوسن کاملا بر روی تیم مسلط بود و بازیکن را تحت فرمان خود درمی‌آورد.

در بسیاری از موارد به سخنرانی و ادای جملات روحیه بخش به تیم نمی‌پرداخت بلکه فقط یک جمله می‌گفت: "بروید و تیم حریف را شکست دهید" سپس با عصبانیت رختکن را ترک می‌کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسکولز ، فرگوسن ، منچستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار