توسعه درآمدهای پایدار، اولویت جدی آموزش و پرورش شهرستان ملارد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد از ضرورت توسعه و افزایش در آمدهای پایدار به عنوان نیاز مبرم و اولویت جدی مجموعه مذکور خبر داد.

محمد قادری تفرشی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به محدودیت‌ها و تنگناهای مالی مجموعه مذکور اظهار داشت:‌درهمین راستا و در جهت رفع و دفع مشکلات موجود، یکی از راهکارهای برون رفت از وضعیت موجود، تصریف وتامین درآمدهای پایدار است تا با بهره‌گیری از آن، نیازها والزامات مالی واقتصادی مجموعه آموزش وپرورش ملارد به نحو هر چه مطلوب تر تامین شود.
 
زیرا در شرایطی که آموزشو پرورش کشور با بدهی 5 هزار میلیارد تومانی روبرو است، ارتقاء سطح اعتبارات امکان پذیر به نظر نمی‌رسد.
 
وی در ادامه افزود:‌ یکی از راهکارهای تامین و ایجاد در آمدهای پایدار احداث و بر پایی واحد‌های تجاری در مدارس شهرستان ملارد است که این امر مشروط بر این است که به فضای آموزشی موجود در مدارس آسیب وارد نکند.
 
این مسؤل در پایان خاطر نشان کرد:‌ امید آن داریم تا پایان سال جاری با همیاری و مساعدت شهرداری‌های شهرستان ملارد، صد واحد تجاری در 36 مدرسه این منطقه بر پا شود که در صورت تحقق آن، منابع درآمدی قابل توجهی ایجاد می‌شود که در رفع مشکلات و محدودیت‌های مالی عرصه آموزشی و تربیتی شهرستان مذکور، مفید فایده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: توسعه ، درامد ، اموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار