با حضور مسئولین فدراسیون بین المللی؛

رالی بین المللی خاورمیانه به صورت نمادین آغاز شد

رالی بین المللی خاورمیانه با حضور مسئولین فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی ، مسئولین استان فارس و مقامات محلی از محل دروازه قرآن شیراز شروع به کا کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رالی بین المللی خاورمیانه با حضور مسئولین فدراسیون بین المللی و رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشورمان و همچنین مقامات محلی شهر شیراز به صورت نمادین  از ساعت 18 شروع به فعالیت کرد.همچنین در این رالی  28 گروه دو نفره و با حضور 15 ناظر از کشورهایی مانند لبنان،آلمان،سوریه و قبرس حضور دارند.
 
در ابتدای مراسم رژه خودروهای کلاسیک دهه 50و 60میلادی توانست حاضرین را به وجد بیاورد و همچنین خودروهای ایمنی مسابقات هم به حاضرین معرفی شدند.
 
رقابت های رالی بین المللی خاورمیانه هر سال با حضور گسترده کشورهای خاورمیانه و خلیج فارس برگزار می شد و امسال ایران پس از رایزنی های صورت گرفته که در جریان اجلاس کشورهای خاورمیانه مورد تصویب قرار گرفت توانست میزبانی این رالی بین المللی را هم کسب کند.
 
در صورت تایید میزبانی، این رقابت ها از سال آینده بصورت رسمی در تقویم فدراسیون جهانی ثبت و ایران نیز جز رالی بین المللی خاورمیانه خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار