ماجدی: شایعات کار دوستان بیکار است/ به جایگاه ذوب آهن نگاه نمی‌کنیم

سرپرست استقلال می‌گوید عده‌ای به دنبال حاشیه سازی برای تیمش هستند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ میرشاد ماجدی با تاکید بر اینکه تیمش بدون توجه به جایگاه ذوب آهن روز جمعه به میدان خواهند رفت، گفت: این دیدار نیز مانند تمامی بازی‌های استقلال سخت و دشوار است. همه تیم‌های برابر استقلال انگیزه خاصی دارند و اعتقاد دارم بازی بسیار سختی خواهیم داشت. نباید ذوب آهن را دست کم بگیریم. ذوب آهن تیم جوان و خوبی است و مطمئنا برابر ما بهتر هم می‌شوند. استقلال متفاوتی را در این دیدار خواهیم دید و امیدوارم بازی خوبی را هواداران شاهد باشند.

سرپرست استقلال درباره شایعه کارت‌های جعلی بازیکنان استقلال عنوان کرد: هر چند وقت یک بار موجی از حاشیه‌ها را اطراف استقلال راه می‌اندازند. یک روز از قهر کرار می‌گویند و یک روز می نویسند بازیکن استقلال به دلیل دریافت نکردن پول در تمرینات حاضر نمی‌شوند. بعد از کسب 5 پیروزی متوالی در لیگ با این رفتار‌ها قصد دارند استقلال را به حاشیه ببرند و نمی‌خواهند شاهد آرامش در استقلال باشند و با شیطنت‌های رسانه‌ای خود سعی می‌کنند به اهداف خود برسند. کارت‌های جعلی ربطی به باشگاه ندارد و هر کس کارتش جعلی است باید پاسخگو باشد. این 2بازیکن کارتی که برای ما آورده‌اند کارت پایان خدمت است و نه معافیت و اگر هم مشکلی داشته باشد به باشگاه استقلال ربطی ندارد.

ماجدی درباره گمانه زنی درباره لیست جدید کی‌روش اظهار کرد: من در مورد کی‌روش و تصمیماتش نظر نمی‌دهم. کی‌روش سرمربی تیم ما است و بهترین کار را که صلاح بداند انجام می دهد. ما وظیفه داریم فشار‌ها را از تیم ملی برداریم زیرا می‌خواهیم امسال با کی‌روش قهرمان آسیا شویم. باید به وی فرصت بدهیم و با تمام توان از وی و تیمش حمایت کنیم تا بتوانند با خیالی آسوده تمرینات خود را پیگیری کنند و تیم را برای جام ملت‌ها آماده کنند. همگی آروز قهرمانی در جام ملت‌ها را داریم و امیدواریم کشور ما در استرالیا جشن قهرمانی برپا کند.

ماجدی در واکنش به شایعه پیوستن سعید دقیقی به استقلال بیان کرد: متاسفانه این شایعه نیز کار دوستان بیکاری که اخبار کذب ایجاد می کنند. تا نیم فصل 6 بازی دیگر داریم و تمام تمرکز ما بر روی کسب امتیازات و ماندن در جمع مدعیان است. برای نیم فصل فرصت زیادی داریم و در تیم هیچ لیستی برای نقل و انتقالات نیم فصل وجود ندارد.

ماجدی در پایان و درباره وضعیت یعقوب کریمی گفت: کریمی تازه به ایران آمده است و طبق صحبت‌هایی که با کادر پزشکی باشگاه داشته ایم او مشکل مصدومیت مچ پا دارد. درباره وضعیت کریمی منتظر اعلام نتایج آزمایشات کادر پزشکی هستیم و بعد از مشخص شدن وضعیت وی کادر فنی درباره زمان ملحق شدن او به تمرینات تصمیم خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار