پروانه بازی‌ای جذاب و با داستانی پر از استعاره؛

وقتی جوانان ایرانی در بازی سازی هم خط را می‌شکنند!

پروانه، بزرگترین و با کیفیت‌ترین پروژه ساخت بازی در ایران در حالی از روزهای گذشته به بازار عرضه شده که تیمی 35 نفره از جوانان ایرانی در حدود 2 سال برای تولید آن تلاش شبانه روزی کرده‌اند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در روزگای که اعتماد و اعتقاد به توانایی‌های جوانان این مرز و بوم روز به روز پر رنگ‌تر شده و شعار  ما میتوانیم ورد زبان علاقه‌مندان به ایران عزیز است، عده ای از جوانان پر انرژی و کوشا در عرصه سخت و پیچیده بازی‌سازی  مرزهای دانش و فناوری در ایران و منطقه را در هم شکسته و اثری جدید و جذاب خلق کرده‌اند.

بازی رایانه‌ای پروانه که لقب با کیفیت‌ترین و بزرگترین پروژه ساخت بازی در ایران و خاورمیانه را به خود اختصاص داده توسط اعضای استودیو beardedbird و با تهیه کنندگی موسسه کاظمیون تولید و به بازار عرضه شده است.



این بازی ساخت ایران، از ویژگی های منحصر به فردی در گرافیک و داستان برخوردار است. فضاسازی‌های پر نشاط و جذاب و داستانی پر از استعاره و ایهام که متناسب با ذائقه مخاطب بومی طراحی شده از ویژگی‌های مهم این بازی است که علاوه بر ایجاد سرگرمی، اثرات تربیتی و فرهنگی متعددی در حوزه های مربوط به سبک زندگی و توجه و احترام به خانواده بر روی مخاطب کودک و نوجوان خواهد داشت.

تهیه کنندگان این بازی رایانه‌ای معتقدند، پروانه بازی‌ای برای خانواده است و طوری طراحی شده  که هر پدر و مادر ایرانی میتوانند با تهیه آن ساعاتی جذاب و آموزنده به دور از روش های کلیشه‌ای و رسمی برای فرزندان خود فراهم نمایند. توجه به داستان بازی البته سبب نشده تیم بازی ساز از جذابیت های بصری و هیجان‌های مورد نیاز در یک بازی موفق چشم پوشی کنند و پروانه در این خصوص نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۳
دانلود چیه؟همه فکر میکنن دانلود که میکنن سربلد میشن اما نه.خوده اونایی که دانلود میکنن بلد نیستن یه بازی فلش درست کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
ایول دمتون گرم بچه ها. فایل دانلودش بزارین دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
دوست عزیز به جای اینکه بگی با خرید این بازی از سازنده هاش حمایت کنیم میگی لینک دانلودش رو بزارید؟
اونا هم زحمت کشیدن تا به اینجا رسوندنش
آخرین اخبار