سند تحول بنیادین آموزش و پرورش زمینه پویایی معلمان را به‌وجود آورده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تصویب سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، گفت:‌ خوشبختانه زمینه لازم برای پویایی و تلاش صادقانه معلمان و مربیان دلسوز و وظیفه‌شناس فراهم است و هرگونه غفلت و سهل‌انگاری و از دست دادن فرصت‌ها گناهی نابخشودنی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آستانه فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، با اشاره به اینکه شایسته است پروردگار متعال را بر دو نعمت بزرگ قرآن و اهل‌ بیت(ع) سپاسگزار باشیم و امید است در سایه عنایات آن بزرگواران زمینه‌های لازم برای تحول همه‌جانبه علمی، عملی و جهاد اخلاقی و تربیتی فراهم شود، گفت: سال تحصیلی جدید باید سالی آمیخته با محبت، عزت و پیروزی برای ملت بزرگ و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با بیان اینکه فرزندان آدم(ع) آموخته تعلیم و تربیت‌ هستند و در سایه آموزش و پرورش به کمال مطلوب می‌رسند، افزود: نقش خانواده و مدرسه در این رابطه بسیار حساس است و در صورتیکه این دو کانون مقدس برای تعلیم و تربیت فرزندان و نسل امروز برنامه داشته باشند می‌توان به آینده مثبت آن امیدوار بود.

نسل امروز میراث‌دار شهدای بزرگ است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد:‌ امروز نسل جوان و نوجوان ما میراث‌دار شهدای بزرگ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هستند و در عصر خمینی کبیر(ره) زندگی می‌کنند، عصری که به برکت انقلاب اسلامی و جهاد ملت بزرگ ما سرنوشت جامعه و کشور را دگرگون کرده و در منطقه و جهان تحول آفریده است لذا باید قدر این فرصت عظیم را بشناسیم و برای بهره‌برداری و استفاده حکیمانه از آن با برنامه‌‌ریزی و تدبیر حرکت کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه باید بر لطف خداوند توکل کرد، ادامه داد:‌ ما باید در سایه‌سار رحمت واسعه پروردگار، امام عصر(عج)، معلمان و اولیای دلسوز راه کسب کمال و فضیلت را باجدیت دنبال کنیم و با نشاط و ایمان و امید به آینده تلاش و فعالیت کنیم که قطعاً خداوند با نیکان و نیکوکاران است و او بندگان خود را تنها نمی‌گذارد.

هرگونه غفلت و سهل‌انگاری گناهی نابخشودنی است

این مقام مسئول با اشاره به تصویب سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش افزود:‌ خوشبختانه زمینه لازم برای پویایی و تلاش صادقانه معلمان و مربیان دلسوز و وظیفه‌شناس فراهم است و هرگونه غفلت و سهل‌انگاری و از دست دادن فرصت‌ها گناهی نابخشودنی است، لذا امیدواریم خداوند در این مسیر به همه ما توفیق درک شرایط و بهره‌برداری از فرصت‌ها را عنایت فرماید تا در پیشگاه باعظمت او سرفراز و سربلند باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به تمامی خدمتگزاران عرصه‌های آموزش و پرورش، اظهار کرد: خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که به ما توفیق علم‌آموزی و معرفت عنایت فرمود و قلب ما را به نور علم و ایمان روشنایی بخشید.



انتهای پیام /
برچسب ها: سند ، تحول ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.