نوری: استرس فینال زودرس باعث حذف محمدزاده شد

سرپرست تیم ملی ووشو گفت: استرس اکبر محمدزاده در مقابل بازی با چین بعنوان تنها حریف قدر ما باعث شد تا از دور مسابقات حذف شود.

محمد نوری سرپرست تیم ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص باخت اکبر محمدزاده در اولین دیدارش اظهار داشت:با توجه به قرعه سختی که به اکبر محمدزاده سانداکار وزن منهای 56 کیلوگرم کشورمان خورده بود در دیدار اولش باید مقابل حریف چینی مبارزه می کرد و این بازی از دید تمامی کارشناسان این رشته یک فینال زودرس برای هر دو سانداکار چینی و ایرانی محسوب می شد.

وی ادامه داد:چین و ایران در بخش ساندا حریفان سرسختی برای یکدیگر محسوب می شوند و استرس این دیدار سخت در نهایت اکبر محمدزاده را مغلوب کرد و نتوانست مقابل حریف چینی خود توانایی ها و قابلیت هایش را بکار گیرد،زیرا اگر محمدزا ده می توانست همانند تمریناتش در ایران ظاهر شود به طورحتم پیروز این میدان بود.

وی تاکید کرد:با وجودیکه محمدزاده از نظر تکنیکی عملکرد خوبی داشت و به حرف های مربی و سرمربی خود حتی در طول مسابقه عمل می کرداما به اعتقاد من از نظر بدنی کم آورد،حس میکنم محمدزاده بعد از کاهش وزنی که برای سروزن رسیدن داشته به طور کامل ریکاوری نشد یا دست کم این ریکاوری برای ظاهر شدن مقابل حریفی از چین کافی نبود،شاید اگر وی بر اساس قرعه به فینال زودرس نمی خورد مقابل سایر حریفان می توانست دوام بیاورد و فرصت داشت تا به شرایط بدنی که در زمان اردوها داشت می رسیدزیرا سایر حریفان وی به طور حتم از او ضعیف تر بودند.

دبیر هیئت ووشو قزوین گفت: اکبر محمدزاده دررقابت های انتخابی درون اردویی با شکست حریفان قدرتمند و مطرحی همچون علی بختیاری دارنده مدال طلای قهرمان آسیا توانسته بود تا در وزن خود فیکس شود و با نشان دادن قابلیت های خود موفق به راهیابی به بازی های آسیایی اینچئون شده بود و از نظر فنی و تکنیکی چیزی از حریف چینی خود کم نداشت اما در نهایت استرس فینال زودرس باعث شد تا در ناباوری مغلوب شود.

داور بین المللی ووشو در پایان خاطر نشان کرد: امیدوار و مطمئنم که سایر سانداکاران با پیروزی مقابل حریفانشان تلخی این شکست را به کام ملت ایران شیرین کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار