تامین آب، مهمترین چالش پیش روی پتروشیمی هگمتانه

معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازدید از پتروشیمی هگمتانه گفت: مهمترین مشکل این مجتمع در حال حاضر تامین آب است.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، محمدحسن پیوندی با بیان این که دیگر مشکلات این مجتمع شامل مسائل فنی و مسائل مالی شرکا که عمده آن به نحوه خصوصی سازی نیز ارتباط دارد قابل برطرف شدن است افزود: لازم است برای برطرف کردن مشکل آب این مجتمع اقدام سریعی صورت گیرد.

وی در نشست مشترک با مجریان این پروژه و نماینده سرمایه گذار این طرح افزود: برای برطرف کردن مشکل تامین خوراک این مجتمع قصد داریم در مذاکره با تامین کنندگان خوراک این مجتمع در ماهشهر از آنها دعوت کنیم با مشارکت در این مجموعه زمینه تامین خوراک این واحد را به صورت پایدار و دائمی فراهم کنیم.

پیوندی در دیدار با استاندار همدان نیز با اشاره به مشکلات این مجموعه، از استاندار همدان خواست دستور دهد آب این مجموعه در یک برنامه زمانی سه ماهه تامین شود.

محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان هم با ابراز خوشحالی از حضور مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای برطرف کردن مشکل مجتمع پتروشیمی هگمتانه و راه اندازی آن گفت: تامین آب این مجموعه در یک بازه سه ماهه را تعهد می کنیم و در مقابل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی می خواهیم زمینه برطرف شدن دیگر مشکلات فنی و اجرایی این مجموعه را فراهم کند.

وی همچنین به مذاکراتش با وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و دیوان محاسبات برای برطرف کردن برخی موانع قانونی پیش روی سرمایه گذار این مجتمع اشاره کرد و افزود: در بازه زمانی یک ماهه این موانع نیز برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
کارگران بیکار شده در شب عید را در پتروشیمی هکمتانه دریابید درهای بسته شده این شرکت در شب عید و خانواده های عائله مند و نگران چشم به راه پیگیری هستند

فقط برای رضای خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
کارگران
آخرین اخبار