زیباسازی مدارس منطقه 11 در آستانه سال تحصیلی

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 از اجرای فعالیت‌های زیباسازی و آذین‌بندی مدارس منطقه در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

 کرم کریمی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در آستانه سال تحصیلی و با توجه به بازگشایی مدارس، اداره زیباسازی منطقه به منظور ایجاد نشاط و تلطیف روحیه‌ی دانش‌آموزان با هدف صیانت و بهسازی فضاهای آموزشی سطح شهر، اقدام به رنگ‌آمیزی، طراحی و دیوار‌نویسی با موضوعات آموزشی در مدارس نموده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده اظهار داشت: پاکسازی جداره‌های مدارس 2 هزار متر، مرمت نقاشی دیواری 200 متر مربع، پاکسازی کامل نمای مدارس 6 هزار متر، تهیه و نصب 30 نیمکت در حیاط مدارس و نصب 40 مخزن سطل زباله از جمله اقدامات انجام شده در مدارس منطقه است.

کریمی با اشاره به ترمیم و بازسازی 30 آبخوری در مدارس منطقه بیان داشت: احداث 100 چشمه در مدارس، نگه داشت 145 سرویس بهداشتی، رنگ‌آمیزی پایه‌های پرچم داخل مدارس، زیباسازی نمای 10 مدرسه با پودر سنگ طبیعی و رنگ‌آمیزی تابلو سر در مدارس از دیگر اقدامات درحال انجام است.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 با اشاره به اینکه بنرهای خوش آمدگویی و طرح استقبال از مهر در مناطق نصب شده است، خاطر نشان کرد: نصب بنر تبلیغاتی هزار و 80 متر مربع در سازه‌های شهری یک در سه، دو درسه و پرتابل سه در پنج در سطح محدوده انجام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: زیبا سازی ، مدارس ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار