در حاشیه کسب مقام ششم تالوکار کشورمان در اینچئون؛

اسدیان:یک لرزش کوچک پیغمبری را از مدال دور کرد

سرمربی تیم ملی تالو گفت:پیغمبری فرم خود را به خوبی اجرا کرد اما یک لرزش کوچک باعث شد تا مدال را از دست بدهد.

توحید اسدیان سرمربی تیم ملی تالو اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:سطح مسابقات تالو در اینچئون بسیار بسیار بالا بود و بعد از بحث المپیکی شدن ووشو تمامی کشورهای حاضر در این بازی ها با سرمایه گذاری خوبی که کرده بودند همگی دست پر و با آمادگی بسیار خوبی به اینچئون آمدند و این امر باعث شد تا اکثر حریفان احسان پیغمبری  در اجرای فرم موفق باشند.

وی در ادامه تاکید کرد:البته احسان پیغمبری در اجرای فرم عملکرد بسیار خوبی داشت و امتیازش در اجرای فرم بالاتر از تالوکاران کشورهای هنگ کنگ و ماکائو که مدعی این رشته هستند ، قرار گرفت اما متاسفانه تنها یک لرزش کوچک او را از مدال دور کرد.

وی افزود:تالو رشته بسیار سختی است و کسب امتیاز در این رشته با وجود مدعیان بسیار در این رشته سخت و دشوار است و من معتقدم اولین اشتباه در تالو اخرین اشتباه خواهد بود که پیغمبری نیزاینچنین از کسب مدال بازماند.

وی همچنین ادامه داد :ما تاکنون فقط یک مدال برنز در بخش تالو در بازی های آسیایی 2010 در گوانگجو کسب کردیم که آن هم توسط احسان پیغمبری بود و این نشان دهنده سختی این رشته ورزشی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در بخش تالو فرشاد عربی در روز دوشنبه 31 شهریور اجرای فرم خواهد داشت ،ما تمام تلاش خودمان را می کنیم دیگر نتیجه با خداست.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسیایی ، اینچئون ، المپیک ، تالو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار