دوربین امنیتی‌ که مقدار آلاینده‌های هوا را تشخیص می‌دهد + عکس

دوربین‌های امنیتی تقریبا بسیار شبیه‌ هم هستند اما شاید برایتان‌ جالب باشد با دوربین جدید امنیتی که آلودگی هوا را تشخیص می‌دهد آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ شاید در خبر‌های مختلفی در مورد دوربین‌های امنیتی خوانده باشید که تقریبا شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند.


 
 اما در حال حاضر دوربینی ساخته شده است که علاوه بر فیلم برداری، می‌تواند صدا را ضبط کرده و مکالمه‌ را دو طرفه برقرار کند، همچنین تا 137 درجه قابلیت‌ چرخش دارد و کیفیت آن 5 مگاپکسیل‌ می‌باشد و زوم آن بسیار دقیق و واضح است، همچنین شما می‌توانید فیلم‌های آن را مانند یک دفترچه خاطرات برای خود داشته باشید.
 


اطلاعات روی مانیتور و دوربین در همان لحظه بر روی گوشی همراه هوشمند شما قابل دیدن است اما همه این موارد شباهت‌های بسیاری با بقیه دوربین‌های امنیتی دارند ولی یکی از خصوصیات بسیار جالب و جدیدی که این دستگاه دارد این است که می‌تواند مقدار آلاینده‌های مضر هوا را تشخیص دهد و اندازه گیری کند و به شما هشدار دهد، همچنین می‌تواند درجه حرارت و رطوبت‌ را نیز نشان دهد این تشخیص آلاینده‌ها کمکی به محیط زیست است و یکی دیگر از مزیت‌های‌ این دستگاه  ساخته شدن آن با چوب است که این امر نیز به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.


 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار