کنسرت "محمد علیزاده" حال حاضران را خوب کرد

شب گذشته "محمد علیزاده" به دلیل استقبال هوادارانش کنسرت تمدیدی خود را اجرا کرد که بازخوردهای خوبی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته کنسرت "محمد علیزاده" خواننده مطرح و خوش صدای موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در صورتی برگزار شد که در سالن جای سوزن انداختن نبوده و حاضران از بدو ورود به سالن دائما علیزاده را صدا زده و وی را تشویق می‌کردند.

در ابتدای کنسرت رمیکسی از آثاری که علیزاده قرار بود در کنسرت اجرا کند پخش شد که حاضران با تغییر هر قطعه وی را صدا زده و از او می خواستند تا زودتر به اجرای برنامه بپردازد.

در ابتدا گروه موسیقی علیزاده به روی صحنه آمده و قطعه ای بی کلام را به عنوان مقدمه ای برای ورود علیزاده اجرا کردند که پس از پایان آن علیزاده به روی صحنه آمده و بدون هیچ وقفه ای قطعهی "برگرد" را اجرا کرده و پس از پایان قطعه گفت: با نام و یاد خدای دوست داشتنی خودم، من درباره ی خدا همیشه خودخواه هستم. با نام و یاد خدای بزرگی که من را در این شب دوست داشتنی در کنار شما قرار داده و امیدوارم امشب به همراه ارکسترم یک شب خاطره انگیز را برای شما رقم بزنیم.

وی ادامه داد: من به همه ی کنسرت هایم عنوان خاطره بازی را می دهم چون در آن شب ها شما مردم عزیز را از نزدیک می بینم که این اتفاق شیرین ترین خاطره برای من است و در آنبه اجرای قطعاتی می پردازیم که برای شما خاطره ساز بوده است. امیدوارم امشب خاطره ای خوب و عالی برای شما و ما رقم بخورد.

"محمد علیزاده" پس از حرف‌هایش قطعه ی "سرزنش" را اجرا و سپس قطعه ای شعر را دکلمه کرده و پس از آن "تو جون منی" را اجرا کرد. علیزاده پس از اجرای این اثر دوباره ابیاتی کوتاه را برای حاضران در سالن دکلمه و در ادامه قطعه ی پرطرفدار "هواتو کردم" را اجرا کرد که با تشویق و هم خوانی حاضران همراه شد.

در ادامه کنسرت "محمد علیزاده" مطرح ترین و نوستالژیک ترین قطعه ی علیزاده که باعث شهرت بسیار زیاد خود علیزاده نیز شده بود اجرا شد. این موسیقی براساس ترانه ای از "علی بحرینی" بر روی ملودی "میلاد ترابی" سروده شده بود قطعه ای جز "جز تو..." نبوده که حاضران در سالن میلاد یک صدا آنرا با علیزاده خواندند.

"محمد علیزاده" پس از اجرای قطعه ی "جز تو..." گفت: کنسرت ما تازه در حال شروع شدن است و این قطعات تازه برای دست گرمی اجرا شده است.

وی افزود: من در ابتدا که از نعمت شما محروم بودم قطعاتی را که تولید می کردم قبل از انتشار برای نزدیکان و دوستانم می گذاشتم تا نظر آن ها را بشنوم اما حال که در خدمت شما عزیزان و بزرگان هستم می خواستم چند بیتی از جدیدترین کارم را برای شما بخوانم تا با تشویق هایتان نظراتان را به بنده ابلاغ کنید.

حاضران که منتظر شنیدن جدیدترین قطعه ی علیزاده بودن ناگهان تنها با شنیدن ابیاتی از وی به صورت دکلمه گونه مواجه شدند که این اتفاق خود  تو ذوق حاضران در سالن خورد. "محمد علیزاده" در ادامه آهنگ "دل بی تو غم زده" را به همراه گیتار اجرا کرد که به محض ورود علیزاده به بخش ترجیع بند اثر دیگر نوازندگان شروع به نواختن سازهای خود کردند.

بخش اول کنسرت "محمد علیزاده" با به صدا درآمدن صدای اذان مغرب و عشا به پایان رسید و گروه پس از یک وقفه‌ی کوتاه خود را برای بخش دوم کنسرت آمده کرد.

در بخش دوم در ابتدا قطعه ی "دلت با منه" توسط گروه علیزاده اجرا شد که در اجرای این سالن تحت تاثیر ملودی دگرگون شده و تعدادی از حاضران اشک در چشمانشان جمع شد.

در ادامه ی کنسرت "محمد علیزاده" شروع به معرفی گروه ارکستر خود کرد که در یک حرکت نو زمانی که علیزاده اعضای گروه خود را معرفی می کرد آن ها شروع به نواختن سازهای خود می کردند که البته همین اتفاق موجب طولانی شدن زمان اجرای این بخش از کنسرت "محمد علیزاده" شد.

علیزاده پس از معرفی، قطعه ی "فکرشم نکن" را اجرا کرد و در توضیح آن گفت: این قطعه را برای کسانی خواندم که در طول زندگی خود حتما چنین حالی را تجربه کرده اند. بعضی وقت ها حتی خود من هم یک چنین احساس عاطفی را در خود حس می کنم که معنای آن بسیار زیبا و دوست داشتنی و به شخصه برای من حال شیرینی است.

در ادامه و به عنوان قطعه ی انتهایی علیزاده چند قطعه ی دیگر از جمله آهنگ "بی حوصله" را اجرا کرد که با تشویق حاضران در سالن میلاد همراه بود.

از گروه موسیقی علیزاده باید به "بهمن میرزاپور" گیتار، "علی پرنگهبان" گیتار باس، "اشکان موسوی" ویلن، "محمد شعبانی" پرکاشن، "امیرحسین اویسی" درام، "بهمن میرزازاده" بوزوکی، "حسین شریفی" ترومبون، "سعید نیازی" ساکسیفون و "حسین کیانی" ترومپت اشاره کرد.

از مهمانان این شب باید به "شبنم قلی خانی" اشاره کرد.

* حالتون چطوره؟

این تیتر تکه کلام "محمد علیزاده" بود که دائما به حاضران در سالن می گفت. علیزاده حواسش به همه‌ی سالن بود و دائما از گوشه کنار سالن پرس و جو می کرد که آیا از اجرا راضی هستند یا خیر.

علیزاده در زمینه‌ی آواز فردی کاربلد است و کسی که بیش از هشت سال در این زمینه شاگردی کرده باشد مسلما اینگونه خواهد.

"محمد علیزاده" اگر کمی بیشتر به ترانه هایش توجه کند مطمئنا خروجی قابل قبول تری خواهد داشت و نکته ی انتهایی اینکه علیزاده در زمینه آلبوم و انتشار قطعه خیلی کم کار است و این اتفاق بد است. قطعات این خواننده ی بااستعداد و خوش صدای موسیقی پاپ در کنسرت ها تکراری شده و مسلما مخاطب احتیاج به اجرای آثار جدید به صورت زنده دارد نه چند بیت شعر آن هم دکلمه.
 
گزارش و یادداشت: از مهدی خان محمدی


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
امیر شجاعی
۱۴:۱۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۳
خدا قوت به محمد علیزاده و ارکسترش عالی اجرا میکنه...مرسی از باشگاه خبرنگاران.

* عضو سایترسمی هواداران محمد علیزاده *
Iran (Islamic Republic of)
مهربانو
۰۰:۱۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
من هم کاملا با نظر خبر نگار موافقم .به شخصه خیلی از ترانه های محمد علیزاده در کنسرت به صورت تکراری خسته شدم و اگر همین طور پیش برود دیگر هزینه ای برای ترانه هایی تکراری و دوست داشتنی پرداخت نمیکنم.پایدار بمونید.
-
روشنک
۱۴:۱۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
همیشه احساس خوب و فوق العاده اقای علیزاده در کنسرت هاشون شامل حال حاضران میشه...!
مرسی بابت گزارش کنسرت و مرسی از اقای علیزاده و گروه ارکسترشون!
پایدار بمونید الهی!
آخرین اخبار