مهرانپور:

دریافت مقابل سرویس‌های آلمان را با دستگاه هم تمرین نکرده بودیم/ کوچینگ قبل از بازی با آلمان اما و اگر دارد

کارشناس والیبال کشورمان گفت: ملی‌پوشان ایران در دیدار مقابل فرانسه بنا به هر دلیلی نتوانستند توانایی‌های خود را به معرض نمایش قرار دهند.

حسینعلی مهرانپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: معتقدم کوچینگ سه حالت دارد:

1.    قبل از بازی  
2.    در حین بازی
3.    بعد از بازی

احتمالا برای بازی شب گذشته در کوچینگ قبل از بازی با آلمان و بعد از دیدار با صربستان یک اما و اگر وجود داشته است. چون دیدار با آلمان پس از یک روز استراحت انجام شد و ملی پوشان باید شاداب تر از روزهای قبل بازی میکردند.

کارشناس والیبال کشورمان یادآور شد: منظور از کوچینگ قبل از مسابقه نوع استراحت، تغذیه، خواب، تجزیه و تحلیل بازی، در اختیار بودن تیم و.. است. ما در بازی‌های قبل ثابت کردیم که اگر میان هر دیدار 2 الی 3 روز فاصله بوجود آید تیم خوب جمع نمی‌شود و از وقت آزاد خوب استفاده نمی‌شود و خواب و استراحت ملی‌پوشان بهم می‌‌خورد. ولی وقتی بدون استراحت بازی داریم زمان تنظیم شده است، برداشت من این است که زمان راخوب مدیریت نمی‌کنیم.

وی گفت: کوچینگ قبل و بعد بازی را هم باید ملی پوشان وهم کادر انجام داده و مدیریت کنند به طور مثال، وقتی ساعت 10:00 شب ملی پوشان داخل تاق‌هایشان می‌روند کادر نمی تواند به آنها سرکشی کند این خود بازیکن است که تصمیم میگیرد تلویزیون نگاه کند یا استراحت کرده و برای بازی روز بعد آماده شود.

مهرانپور اظهار داشت: نباید در باخت دیشب از بازی خوب آلمان‌ها غافل شویم ما در این دیدار سرویس‌هایی را تجربه کرده و دیدیم که حتی با دستگاه هم ندیده بودیم، دفاع و دریافت مقابل این سرویس‌ها تمرین می‌خواست سرویس‌های قدرتمند و انتهاری تیم آلمان شالکه تیم ایران را برهم زد. آن‌ها هم می‌خواستند انتقام شکست سه بر صفر در مسابقات لیگ جهانی 2013 را از ما بگیرند و هم چون این بازی برایشان حکم مرگ و زندگی را داشت به دلیل بهره بردن از فرصت‌های بوجود آمده بودند.

وی درخصوص دیدار امروز تیم‌های ایران و فرانسه گفت: اینبازی سختی‌های خاص خود را دارد، نمی توان گفت برد آنها امکان‌پذیر نسیت، همین نتیجه بازی شب گذشته را هیچ فردی پیش‌بینی نمیکرد پس امکان برد فرانسه و صعود به جمع چهار تیم برتر جهان وجود دارد باید ملی پوشان به آب و آتش بزنند و بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

مهرانپور یاد آور شد: باخت مقابل آلمان باعث نمی‌شود زحمات بازیکنان را نادیده بگیریم آنها تا اینجای کار تیم‌های بزرگی را از گردونه خارج کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، مسابقه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا پورعسکری
۱۳:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
ایران تیم ماست وهمیشه از آن حمایت خواهیم کرد.بردو باخت دو روی سکه است.ما به تواناییهای تیممان اعتقاد داریم وان شاالله امشب بابازی خوب بچه ها جشن صعود میگیریم به امید خدا
آخرین اخبار