معاون وزیر خارجه روسیه:

هنوز دیدار وزیران خارجه ایران و 1+5 در نیویورک قطعی نشده است/ به حصول توافق تا بیست و چهارم نوامبر اطمینان کامل نداریم

معاون وزیر خارجه روسیه گفت:مسکو درباره رسیدن ایران و پنج به علاوه یک به توافق تا بیست و چهارم نوامبر اطمینان کامل ندارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، سرگئی ریابکوف در آستانه ورود به آمریکا در روز چهارشنبه گفت: دور پیشین مذاکرات پیشرفتی محسوس و موفقیتی به همراه  نداشت.آنچه  ما را خوش بین می کند این است که ما با فهرست موضوعات آشنا هستیم و بیشتر آنها در بطن مذاکرات وجود خواهد داشت.

معاون وزیر خارجه روسیه گفت هنوز دیدار وزیران خارجه 1+5 و ایران در نیویورک قطعی نشده است.

وی افزود: اما هیچ اطمینانی در این باره وجود ندارد که در این دور از مذاکرات که از نوزدهم سپتامبر آغاز می شود ،شاهد توافقات خوبی باشیم.منظورم این است که هیچ اطمینانی به رسیدن به توافق در دیدار شش قدرت جهانی و ایران  وجود ندارد.

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: با وجود تحریم ها،روسیه آماده است که در تعامل با آمریکا و اتحادیه اروپا به طرف حصول نتیجه در مذاکرات بین ایران و شش قدرت جهانی حرکت کند.ارتباطات اخیر و دوجانبه با ایران نوید بخش بود و نشان داد که مذاکره کنندگان ایرانی به طور کامل خود را آماده دور آتی مذاکرات کرده اند.

وی درباره تحریم های غرب بر ضد روسیه گفت:  فشار تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا بر روابط ما با آنها سایه افکنده است.این موضوعی مسلم است و نمی تواند به موضوع گفتگو و تعامل کمکی کند. 



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار