حمایت فرگوسن از میزبانی ورزشگاه ملی اسکاتلند برای فینال یورو 2020

سرالکس فرگوسن سرمربی سابق منچستر یونایتد از اعطای حق میزبانی فینال یورو 2020 به همپدن پارک، ورزشگاه ملی اسکاتلند حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، فدراسیون فوتبال اروپا یوفا قصد دارد در سال 2020 به مناسبت شصتمین سالگرد برگزاری رقابت‌های جام ملت‌‌های اروپا، مسابقات را در سراسر این قاره و در 13 کشور مختلف برگزار کند.

ورزشگاه‌های ومبلی انگلیس و آلیانز آره‌نا مونیخ نامزدهای میزبانی دیدار فینال هستند اما فرگوسن از برگزاری بازی فینال در شهر گلاسکو ورزشگاه ملی اسکاتلند حمایت می‌کند. فرگوسن زاده شهر گلاسکو است و از ورزشگاه همپدن پارک خاطرات زیادی دارد.

وی در این باره گفت: زمانی که نوجوان بودم برای دیدن بازی اینتراخت فرانکفورت و رئال مادرید به این ورزشگاه رفتم. این دیدار با نتیجه 7- 3 به سود تیم اسپانیایی خاتمه یافت و 113 هزار تماشاگر مشتاق را در ورزشگاه به وجد آورد. دی استفانون اسطوره فوتبال اسپانیا هم که در طول بازی حرفه‌ای در پنج فینال لیگ قهرمانان حضور داشت به طور خاص از فینالی که در همپدن پارک برگزار شده بود یاد می‌کرد و همیشه حضور در این ورزشگاه را بی‌نظیر می‌دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار