برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بوستان خلیج فارس/ اجرای پنج برنامه هفته دفاع مقدس در منطقه 15

شهردار منطقه 15 از اجرای ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، انجمنی شهردار منطقه 15 امروز در نشست خبری در ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در منطقه گفت: به منظور نمایش دستاورد‌های انقلاب اسلامی این منطقه با همکاری آموزش و پرورش رسیدگی به امور مساجد ناحیه محلاتی، بنیاد شهید منطقه 15 و فرماندهی ناحیه مقاومت مالک اشتر اقدام به برگزاری 5 برنامه در هفته دفاع مقدس کرده‌اند.

وی افزود: برپایی بیش از 40 غرفه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بوستان خلیج فارس و همچنین اجرای ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در114 مساجد محوری محلات از 5 مهرماه و همچنین برپایی راهپیمایی خانواده‌ها به طرف محل برگزاری نمایشگاه در بوستان خلیج فارس از جمله برنامه‌های این منطقه است.

انجمنی در ادامه عنوان کرد: این ستاد چند کار گروه دارد که به صورت شبانه روزی برای اجرای برنامه‌های دفاع مقدس فعالیت کرده که یک بخش از برنامه به صورت متمرکز و بخش دیگر مراسم پیاده روی به سمت نمایشگاه است.

شهردار منطقه 15 تصریح کرد: نمایشگاه یادواره شهدا بیش از دوهزار شهید در منطقه و راهپیمایی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انجمنی اظهار داشت: امروز هفته دفاع مقدس یک هفته نیست بلکه یک فرهنگ دفاع مقدس نامیده می شود.

وی گفت: امروز شهرداری تهران در منطقه 15 در بیش از 20 سرای محله و 7 سرای محله بیش از ده خانه دارد که در زمینه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی می‌کند.

انجمنی در خصوص هزینه فعالیتهای اجرایی در منطقه گفت: امسال در منطقه 15 بیش از هزار میلیارد تومان هزینه می شود چرا که در حدود 660 پلاک تملک شده و 1660 پلاک دیگر باید تملک شود.

وی در پایان به برنامه‌های استقبال از مهر اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید شهرداری با تجهیز مدارس و آراستگی شهر برای بازگشایی مدارس آماده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ستاد ، برگزاری ، غرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار