موحدنیا: سانداکاران برای آغاز مسابقات لحظه شماری می‌کنند

مربی تیم ملی سانداحاضر در دهکده بازی های آسیایی اینچئونن گفت: شرایط آمادگی سانداکاران به قدری خوب است،که آنان برای آغاز مسابقات لحظه شماری می کنند.

رامین موحدنیا مربی تیم ملی ساندا در دومین روز حضورش در دهکده بازی های آسیایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با نزدیک شدن به زمان برگزاری و آغاز بازی ها هر لحظه شرایط بچه ها آماده تر از قبل می شود و به قدری از نظر جسمی، ذهنی و روانی آماده هستند که بی صبرانه منتظر شروع مبارزات خود هستند.

وی افزود:البته در سخت ترین مراحل آمادگی هستیم زیرا سانداکاران مشغول کاهش وزن خود هستند که این قسمت حساس ترین و ظریف ترین مراحل کار ماست چراکه باید در عین حال که وزن بچه ها کاهش پیدا میکند دقت کنیم تا از توان آنان کم نشود البته در تمام این مراحل از کمک ها و راهنمایی هایی دکتر لشگری پزشک تیم بهره می گیریم.

وی خاطر نشان کرد: سانداکاران باید تا پنجشنبه شب باید سر وزن برسند که تقریبا هر کدام حدود 5 کیلو باید کاهش وزن داشته باشند البته این شرایط  فقط تا صبح جمعه ادامه دارد زیرا 7صبح جمعه به وقت محلی زمان وزن کشی است و عصر همان روز نیز قرعه کشی مسابقات هست .

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: خداروشکر شرایط آب و هوایی بسیار خوب است از نظر تغذیه نیست مشکل خاصی نداریم زیرا تنوع بسیار بالا ست البته ناگفته نماند که به دلیل شرایط کاهش وزن سانداکاران هنوز به رستوران نیامدند و از آب میوه ها، و مکمل هایی که پزشک تیم صلاح می دانند، استفاده می کنند.

وی در پایان افزود: برای تمرین بدنسازی سالن مناسبی در داخل دهکده بازی ها وجود دارد که از آن استفاده میکنیم اما برای تمرینات فنی باید در جایی بیرون از دهکده برویم که تاکنون دو مرحله تمرین فنی داشتیم و پنجشنبه 27 شهریور نیز آخرین مرحله تمرین خود را انجام خواهیم داد و بعد با توکل به خدا به استقبال مبارزات می رویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار