روشنایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اگر مدرکی در مورد کارت‌های جعلی علیه من دارند رو کنند

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان گفت: این موضوع که گفته شده من برای بازیکنان کارت معافیت درست می‌کردم کذب است و نیازی به شکایت ندارد چرا که در چند روز آینده تکلیف این جریان مشخص می‌شود.

بهمن روشنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای سیاوش بختیاری که به خود اجازه می‌دهد در مورد مدیران فوتبالی این چنین اظهارنظر کرده و تهمت بزند، متاسفم. مگر من کی هستم که بتوانم برای بازیکنان کارت معافیت جور کنم، این را یک بچه‌ هم می‌داند که این کارها زمانش گذشته است.

سرپرست باشگاه استقلال اظهار داشت: در این مدت چندین نفر چنین اتهاماتی را به ما وارد کرده‌اند اما هیچ کدام تا این لحظه مدرکی را برای حرف‌های خود ارائه نداده‌اند.

وی تصریح کرد: پیشینه من به طور کامل مشخص است کسی که به چاهی می‌افتد نباید برای بقا دست به هر کاری بزند و افرادی که در گذشته به آنها کمک کرده‌اند را هم به چاه بکشاند.

روشنایی در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع نیازی به شکایت ندارد و در چند روز آینده همه چیز مشخص می‌شود فقط امیدوارم بازیکنان بدانند که اگر اشتباهی می‌کنند باید شخصا مسئولیت آن را بر عهده گیرند نه اینکه اشتباهات خود را بر گردن دیگران بیاندازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار