سردار فضلی در جمع خبرنگاران:

ايجاد ائتلاف ضد داعش تاكتيك مستكبرين است / آمريكا قابل اعتماد نيست

جانشين سازمان بسيج مستضعفين گفت: ايجاد ائتلاف ضد داعش تاكتيك مستكبرين است و نبايد به آمريكا اعتماد كرد.


به گزارش  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار فضلي در حاشيه نشست خبري در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره ائتلاف ضد داعش گفت: نظر ما هم براساس فرمايشات رهبري درخصوص داعش است.  
 
وي افزود: ما ائتلافی را كه خودشان خالق آن بودند و پشتيباني مالی از آن داشتند و چون امروز در تنگنا هستند و می‌ترسند دامن خودشان را بگيرد  را قبول نداريم. 

سردار فضلي افزود: آمدن آمريكايی‌ها در عراق ناامني، تفرقه و تهديد را ايجاد كرد و امروز چه ارمغانی را می‌خواهند با ائتلاف ضد داعش داشته باشند، شك نكنيد كه قابل اعتماد نيستند.  
 
جانشين سازمان بسيج مستضعفين اضافه كرد: مستكبرين در رسيدن به اهداف خود ناكام ماندند و در عملياتی كه طراحی كردند شكست خوردند و اينك به دنبال جبران اين شكست‌ها هستند و با راهكار جديدی به ميدان آمدند و اين سخنان كه ائتلاف ضد داعش برای مبارزه با داعش است درست نيست زيرا كه خودشان خالق تكفيری‌ها بودند وبا اين سخنان به دنبال تفرقه بين شيعه و سنی هستند.  
 
وی تصريح كرد: بايد جهان اسلام وحدت خود را حفظ كند و مراقب باشد كه مستكبرين از حربه شيعه و سني سوء استفاده نكند. 

سردار فضلی در پايان خاطر‌نشان كرد: هرجا آموزش، تجهيزات نظامی، اعتقاد و دانش باهم تلفیق شده‌اند توفيقات فراوانی را بدست آوردند همچنان كه در 36 سال اخير ارتش جمهوری اسلامی ايران كه امروزه يك ارتش قدرتمند است در زمان دفاع مقدس با كمك مقاومت مردمي توانست به توفيقات فراوانی برسد.
 
انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار