افتتاح مرکز رفاهی ورزشی کارگران/ بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شیرخوارگاه امام علی (ع) در استان البرز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز پس از افتتاح مرکز رفاهی ورزشی کلاج استان البرز از شیرخوارگاه امام علی(ع) این استان نیز بازدید کرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح امروز طی مراسمی در مجتمع ورزشی رفاهی کلاج استان البرز به طور رسمی این مرکز را افتتاح کرد و در ادامه از برنامه ریزی این وزارت خانه در راستای توسعه اقدامات حمایتی و رفاهی برای کارگران خبر داد.

این گزارش می‌افزاید پس از افتتاح مجتمع رفاهی ورزشی کارگران ربیعی از شیرخوارگاه امام علی(ع) استان البرز بازدید کرد و در بخش‌های مختلف این مرکز حاضر و کودکان خردسال این مجموعه را مورد محبت قرار داد. طی این گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جمع بر ضرورت حمایت از این کودکان و سایر افراد تحت پوشش بهزیستی کشور از جمله معلولان تأکید کرد و از مردم خواست تا با کمک‌های  خود به ویژه از طریق واگذاری یارانه‌های خود به یاری این افراد بشتابند.

گفتنی است ربیعی همچنین از اختصاص یارانه 10هزار نفر در استان البرز به بخش‌های مختلف بهزیستی از جمله کودکان بی سرپرست و معلولان خبر داد.

لازم به ذکر است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از بازدید از شیرخوارگاه  امام علی از بیمارستان البرز این استان نیز که تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بازدید و بخش‌های جدید این بیمارستان را افتتاح کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رفاهی ، تعاون ، شیرخوارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار