"محمد سلوکی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تلویزیون، فرصتی مناسب برای دیده شدن است

"محمد سلوکی"گوینده رادیو و تلویزیون گفت: تمام برنامه‌های تلویزیونی باید همچون "ماه عسل" قابلیت پخش درتمام سال را داشته باشند.

 "محمد سلوکی" گوینده و مجری رادیو و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:تلویزیون به دلیل داشتن مخاطبان بسیار زیاد مناسب‌ترین راه برای دیده شدن و شناخته شدن افراد تازه وارد است.

وی در این‌باره افزود: برنامه‌های تلویزیونی باید از لحاظ فضا و سوژه قابلیت‌های نامحدودی داشته باشند و برای همه‌ی زمان‌ها ساخته و پرداخته شوند. برای مثال "ماه عسل" به دلیل داشتن سوژه‌های جذاب و گروه‌ پشت صحنه و مجری، تاریخ مصرف ندارد.

مجری"سین مثل سریال" با تاکید براهمیت انتخاب درست تک تک عوامل سازنده یک برنامه یا سریال جهت موفقیت آن اظهار داشت: سبک و نوع اجرای یک مجری باید در برنامه های مختلف تفاوت چندانی داشته باشد و این وظیفه تهیه کنندگان و برنامه‌سازان است که با توجه به مخاطبان و فضای هر برنامه، مجری آشنا با آن اتمسفر را انتخاب کنند.

این مجری در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه کپی آثار فرهنگی در کشور ما به یک عادت تبدیل شده است و گاهی اوقات طرح برنامه‌ای را می‌دهیم و قبل از ساخت آن، شخص دیگری آن را می سازد. شایسته است بدانیم کپی آثار فرهنگی در حوزه‌های مختلف اعم از ادبیات، نمایش‌نامه، فیلم‌نامه، طرح برنامه و ... اعتبار ما را در جهان کم می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سلوکی ، گوینده ، رادیو ، مجری ، محمد ، فاعل ، سوژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار