قرار کمیسیون پزشکی برای ماهینی فردا در نظام وظیفه

حسینی ماهینی سه‌شنبه این هفته باید در کمیسیون پزشکی نظام وظیفه حضور یابد تا درباره معافیت پزشکی او تصمیم‌گیری شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین ماهینی پس از کش و قوس‌های بسیار و در حالی که دیوان عدالت اداری هنوز اعتراض او به اقدام نظام وظیفه را بررسی نکرده است تا معلوم شود با توجه به تغییر قوانین در سال 90 نظام وظیفه می‌تواند معافیت پزشکی وی را بررسی کند یا نه، سیزدهم شهریورماه راهی بیمارستان سجاد شد تا تحت معاینات پزشکی قرار بگیرد.

ماهینی قرار بود سه شنبه هفته گذشته در کمیسیون پزشکی نظام وظیفه شرکت کند که این اتفاق روی نداد، ماهینی هفته گذشته با ارائه گواهی پزشکی در جلسه کمیسیون حضور پیدا نکرد و این قرار به سه ‌شنبه این هفته موکول شده است، گفته می‌شود تاکید ویژه‌ای به ماهینی و بعضی غائبین دیگر شده است که در صورت ادامه غیبت‌ها امکان بازی در لیگ را از دست خواهند داد.

ماهینی و وکیلش امیدوار هستند حکم دیوان با پیش‌بینی آنها یکی باشد و به همین دلیل تلاش می کنند بررسی موضوع تا زمان اعلام حکم عقب بیفتد، ولی تا این لحظه کامیاب نبوده‌اند.

حال باید با توجه به اینکه شنیده‌ها حکایت می‌کند، ماهینی احتمالا در کمیسیون پزشکی با مشکل روبرو خواهد شد. بازی با راه آهن به صورت موقت هم شده آخرین حضور او برای سرخپوشان خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، ماهینی ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.