چهار پنجره رو به حیاط باز شد / اثری دیگر از کارگردان برگزیده جشنواره جام جم

مستند " چهار پنجره رو به حیاط" از مجموعه" یک زندگی" دوشنبه ، 24 شهریور ماه ، ساعت 18 در قالب برنامه " فانوس" از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مستند؛ این مستند سی دقیقه ای را فرشاد فدائیان کارگردانی کرده است و درباره چهار بانوی ماسوله ای است که همسرانشان را از دست داده اند و به خاطر کوچ فرزندانشان به شهرها مدت ها است تنها زندگی می کنند. با این حال بیشتر اوقات این چهار زن در کنار هم می گذرد و...

گفتنی است؛ سری دوم « یک زندگی » در شبکه مستند سیما تولید شده است. هر قسمت از این مجموعه اجتماعی همچون سری اول آن موضوع واحدی دارد و توسط گروه‌های مختلف ساخته می‌شود اما در نهایت همه آنها تحت مجموعه «یک زندگی» به مضمون واحدی می‌پردازند که سرگذشت و زندگی یک انسان خاص است این انسان به دلایل مختلف زندگی‌اش کمی با دیگران متفاوت است و نوع زندگی اش او را شاخص کرده است.

جواد ظهیری، تهیه‌کننده این مجموعه پس از موفقیت دو مستند از مجموعه «یک زندگی» به نام‌های «خانه‌ای در مه» و «اگر عزت به قهوه خانه نیاید» در جشنواره جام‌جم به سراغ ساخت سری دوم این مجموعه رفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مستند ، مجموعه ، زندگی ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار