بازدید هیات كارشناسی سازمان جهانی بهداشت از روند اجرای طرح پزشك خانواده در فسا

هیات كارشناسی سازمان جهانی بهداشت (WHO) از روند اجرای طرح پزشك خانواده در فسا بازدید کرد.


به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، در حاشيه اين بازديد، دكتر لطايف کارشناس فنی مراقبتهای بیمارستانی سازمان جهاني بهداشت گفت. پذيرفته شدن پزشك خانواده توسط مردم و رضايت مندي كامل ارايه كنندگان خدمات درماني در شهرستان فسا قابل مشاهده است.

براساس این گزارش، دكتر مونته نگرو هماهنگ كننده دپارتمان ارايه خدمت و ايمني سازمان جهاني بهداشت نیز در حاشیه این اجلاس گفت: ما در اين ماموريت به مكان هاي مختلفي بخصوص در شهر فسا سركشي كرديم و تحت تاثير موفقيت ها و پیشرف های این طرح قرار گرفتیم.

وی افزود: در این ماموریت و بازدید از نحوه اجرای برنامه پزشک خانواده، ضمن صحبت با مردم و ارايه دهندگان طرح به اين جمع بندي رسيديم كه مردم بدليل دسترسي به خدمات پزشكي و داروهاي رايگان كه در گذشته براي آنها مقدور نبود، راضي بودند و البته ارايه دهندگان هم رضايت داشتند.

گفتنی است: در اين بازديد كه از سوي معاونت بهداشتي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي برای نمايندگان و ارزيابان سازمان who تنظيم شده بود نحوه اجراي طرح پزشك خانواده، دستاوردها، تجارب، معضلات و راه حل هاي ممكن مورد بحث قرار گرفت و ضمن انجام بازديد هاي تصادفي و مصاحبه با پزشكان و مردم، نقاط قوت و ضعف این برنامه را مورد بررسی قرار دادند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار