"زندگی روزمره امیرحسین" با بیش از 700 مخاطب اجرا می‌شود

نمایش "زندگی روزمره امیرحسین" به کارگردانی و نویسندگی پژمان انسان 31 شهریور در مقابل دیدگان 700 نفر اجرا می‌شود.

پژمان انسان کارگردان تئاتر "زندگی روزمره امیرحسین" در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگارانگفت: این تئاتر توسط خودم نوشته و ساخته شده است و در آن امیرحسین اکبری و خودم به عنوان بازیگر و عوامل این پروژه حضور داریم.
 
وی اظهار داشت: موضوع این تئاتر بسیار شاد و کمی کمدی به زندگی کودکی دبستانی می‌پردازد که با مشکلی  در مدرسه روبرو شده است و در پایان قصه به نتایج اخلاقی و تربیتی می‌رسد.
 
انسان افزود: نمایش "زندگی روزمره امیرحسین" قرار است در روز جشن شکوفه‌ها در 31 شهریور 93 ساعت 9 صبح در دبستان پسرانه شهید جهان آرا  روی صحنه رود.
 
وی یادآور شد: امیرحسین اکبری بازیگر خردسال و با استعداد 8 ساله که توانسته تکنیک‌های تئاتر را که خیلی از بزگسالان قادر به درکش نیستند، با همان درک شیرین و کودکانه‌اش بیاموزد.
 
وی با اشاره به اینکه از زحمات کریمی، مادر محترم و دلسوز امیر حسین اکبری به خاطر تشویق فرزندش و همچنین مدیر محترم دبستان پسرانه شهید جهان آرا به دلیل حمایتشان از این اجرا تشکر می‌کنم، افزود: تئاتر، فرهنگ جامعه را ارتقا می‌‌دهد و اگر والدین عزیز فرزندان خود را با هنر مقدس نمایش آشنا نمایند، در آینده شاهد انسان‌هایی با اعتماد به نقس بالا و دارای مهارت‌های ارتباطی بالا خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: زندگی ، روزمره ، مخاطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار