منصوریان: در اینچئون غیرت زن ایرانی را نشان خواهم داد

بانوی سانداکار اعزامی به اینچئون گفت:‌تمام توان خود را به کار می‌بندم تا با کسب افتخار برای کشورم غیرت زن ایرانی را در بازی‌های آسیایی نشان دهم.

شهربانو منصوریان سانداکار وزن 60 کیلوگرم تیم ملی ووشو اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:‌پس از پشت سر گذاشتن 6ماه اردو و تمرینات سخت و طاقت فرسا از هر لحاظ آماده‌ام تا غیرت زن ایرانی را به حریفانم نشان دهم و با کسب مدال باعث افتخار کشورم شوم.

وی افزود: با وجودی که در وزن 60کیلوگرم در رقابت‌های انتخابی بازی‌های آسیایی حریفان قدرتمندی همچون مریم هاشمی، صدیقه دریایی و خدیجه آزاد پور که دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگجو بود، حضور داشتند اما توانستم تمامی آنان را مغلوب کنم و با تلاش فراوان و تمرینات طاقت فرسا و نمرات ثابت اعزامی به بازی‌ها آسیایی شوم.

دارنده دو مدال طلای جهان گفت:‌ با وجودی که در میادین مختلف در رشته ووشو مدال‌های خوشرنگی کسب کردم اما چون سابقه حضور در بازی‌های آسیایی را ندارم تمام توانم را به کار بستم تا جزء نفرات اعزامی به اینچئون شوم، به همین سبب با تمام توان مبارزه می‌کنم که مدال خوشرنگ بازی‌های آسیایی را نیز به کارنامه خود اضافه کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدال‌های جهانی و آسیایی که تا کنون کسب کردم در اوزان 70و 75کیلوگرم بوده، اما در این دوره در وزن 60کیلوگرم شرکت خواهم کرد، به همین دلیل شرایط سختی برای برای کاهش وزن و در عین حال تمرین کردن داشتم که خوشبختانه در حال حاضر تمامی سختی را پشت سر گذاشتم و در وزن 60 کیلو تثبیت شده‌ام و برای کسب مدال بازی‌های آسیایی اینچئون آماده‌ام.

انتهای پیام/

برچسب ها: منصوریان ، اینچئون ، ساندا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Mauritius
سجاد
۱۴:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
دمت گرم به مولا
آخرین اخبار