سیفی: برای کسب دومین طلای بازی‌های آسیایی به اینچئون می‌روم

سانداکار اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون گفت:‌ برای تکرار نتیجه گوانگجو و کسب دومین مدال طلای خود درا ین رقابت‌ها به کره جنوبی می‌روم.

محسن سیفی سانداکار تیم ملی ووشو اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با وجودی که طعم شیرین مدال بازی‌های آسیایی گوانگجو را چشیده‌ام و بعد از آن در تمامی رقابت‌هایی که شرکت کرده‌ام با یاری خدا موفق به کسب مدال طلا شده‌ام، اما تمام تلاش خود را برای کسب دومین طلا در بازی‌های آسیایی را به کار بسته‌ام و مدال طلای اینچئون را برای خودم کنار گذاشته‌ام.

وی افزود: برگزاری اردوهای مستمر از فروردین ماه امسال، دیدارهای تدارکاتی با ووشوکاران روسیه(قهرمان قاره اروپا) ووشوکاران چینی (قهرمان آسیا) و برنامه ریزی‌های تمرینی خاص که در اردو داشتیم همگی دست به دست هم داده تا در شرایط ایده آل آمادگی باشم.

وی ادامه داد: تیم ملی ووشو ایران در بخش ساندا به قدری قوی است که در رقابت‌های انتخابی در هر وزن دو الی سه تا قهرمان جهان و آسیا حضور داشتند و این مسئله باعث شد که رقابت های انتخابی نیز مثل میادین رسمی بین المللی، سانداکاران محک خوبی بخورند و بهترین‌ها در اردو باقی بمانند.

وی گفت:‌ با توجه به برنامه ریزی‌های خوب سرمربی تیم ملی ساندا حسین اوجاقی که سابقه درخشان وی در ووشو گویای همه چیز هست و همچنین درکنار وی تمرین کردن زیرنظر رامین موحدنیا مربی تیم ملی ساندا که در کارنامه کاری‌اش در سال گذشته برای اولین بار تیم ملی جوانان را قهرمان جهان کرد و باعث شده در بهترین شرایط آمادگی باشم و آماده‌ام تا مدال طلا را کسب کنم.

وی ادامه داد: در میادین بین المللی تاکنون که شرکت کردم با برترین‌های جهان دست و پنجه نرم کردم و خوشبختانه با کمک خدا توانستم تمامی آنان را مغلوب کنم اما یا این وجود لحظه‌ای دست از تمرین سخت و تلاش برنداشتم و فیلم‌های حریفانم را دیدم و فقط برای کسب طلا به اینچئون می‌روم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیفی ، ساندا ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار