مروری بر مهمترين اخبار "علمي" پنجشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ماجرای صف‌های طولانی آمبولانس‌های اورژانس تهران در یکی از بیمارستان‌های پایتخت/ گربه‌ای که سر از اتاق عمل در آورد + فیلم، هیچ کشوری حق ندارد برای تحصیل دانشجویان ایرانی تبعیض قائل شود/مجلس پیگیر حقوق شهروندان ایرانی است و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه علمي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


ماجرای صف‌های طولانی آمبولانس‌های اورژانس تهران در یکی از بیمارستان‌های پایتخت/ گربه‌ای که سر از اتاق عمل در آورد + فیلم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/20/2585112_592.jpg

حاشیه‌های پزشکی این هفته از ماجرای بستری روی ویلچر تا صفهای طولانی آمبولانس‌های اورژانس تهران در یکی از بیمارستان‌های پایتخت تا برگزاری همایشی که نفس بیماران اورژانسی را گرفت خبر داد.

۵۶ مجله از درجه اعتبار ISC ساقط شد
رئیس مرکز منطقه‌ای علوم و فناوری ISC گفت: ۵۶ مجله که توسط ایرانیان مقیم در خارج از کشور چاپ می‌شد از درجه اعتبار ISC ساقط شد.

هیچ کشوری حق ندارد برای تحصیل دانشجویان ایرانی تبعیض قائل شود/مجلس پیگیر حقوق شهروندان ایرانی است

جعفری گفت: اخراج دانشجویان ایرانی از فنلاند به بهانه مغایرت تحصیل آنان با قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل٬ بهانه‌ای دیگر از سوی کشورهای مدعی حقوق بشر است که آشکارا به حقوق دیگران تعدی می‌کنند.

به زودی تکلیف واحدهای زیان ده مشخص می شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه معاونان هماهنگی باید نظارت قوی و مستمری بر واحدهای استانی خود داشته باشند گفت: اگر به دنبال رشد و توسعه واقعی هستیم چاره ای جز اجرای قوانین و مقررات نداریم و از تمامی دوستان می خواهم که با جدیت در این مسیر گام بردارند و آدمهای ناپاک را بدون رحم از سیستم حذف کنند زیرا این افراد آبرو و قداست دانشگاه آزاد اسلامی را از بین خواهند برد.

اعلام نتایج کار‌شناسی از ساعت ۱۵/ آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت از روز ۲۲ شهریور ماه
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: نتایج کار‌شناسی با آزمون امروز ۲۰ شهریور ماه از ساعت ۱۵ اعلام می‌شود، همچنین داوطلبان می‌توانند از روز شنبه اقدام به ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنند.

تمدید ارسال مقالات به کنگره سالانه کلینیکال انکولوژی تا ۳۰ شهریور ماه

دبیر انجمن رادیو تراپی و انکولوژی در نهمین کنگره سالانه کلینیکال نکولوژی با اشاره به مهلت ارسال مقالات به این کنگره گفت: مهلت ارسال مقالات به نهمین کنگره سالانه کلینیکال انکولوژی تا ۳۰ شهریور ماه تمدید شد.

افزایش روبه رشد فارغ‌التحصیلان خانم در علوم پزشکی‌ها نگران کننده شده/ ارائه خدمت و اعزام متخصص به مناطق کم برخوردار دچار مشکل می‌شود

ضیایی از فارغ‌التحصیلی ۴۷ درصدی خانم‌ها در بردهای تخصصی طی امسال و افزایش روبه رشد فارغ‌التحصیلان خانم در مقاطع تخصصی و فوق تخصصی طی سالهای آینده در زمینه نحوه ارائه خدمت اظهار نگرانی کرد.

افزایش۱۲ درصدی تعداد فارغ‌التحصیلان در رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی

ضیایی در حاشیه مراسم تقدیر از نفرات بر‌تر آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی از فارغ‌التحصیلی ۲۹۰ فوق تخصص در سال جاری خبر داد.

آی کلود اپل چه توانایی‌هایی دارد؟

آی کلود یکی از بهترین خدماتی است که تاکنون شرکت اپل در اختیار کاربرانش قرار داده است.

توسعه گردشگری سلامت و استاندارد سازی ارائه خدمات به بیماران خارجی از برنامه های وزارت بهداشت
معاون درمان گفت: توسعه گردشگری سلامت و استاندارد سازی ارائه خدمات به بیماران خارجی یکی از برنامه های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار