عربی: با وجود شرایط سخت به کسب مدال امیدوارم

تالوکار تیم ملی گفت: با وجودی که شرایط مسابقات تالو در بازی‌های آسیایی اینچئون بسیار سخت است اما تمام تلاشم را برای کسب مدال خواهم کرد و امیدم را از دست نمی‌دهم.

فرشاد عربی تالوکار اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون به خبرنگار ورزشی با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ با توجه به این که رشته ووشو هنوز المپیکی نشده است، بازی‌های آسیایی بزرگترین اتفاق برای ورزشکاران محسوب می‌شود و کسب مدال در این دیدارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

وی ادامه داد:‌ در بخش تالو از آن جایی که حرکات به صورت نمایش اجرا می‌شود و با حریف مبارزه نمی‌کنیم،ناخودآگاه در اعلام نتایج سلیقه داور دخیل است و اکثر اوقات قضاوت‌ها سلیقه‌ای صورت می‌گیرد، این در حالی است که کره جنوب که یکی از حریفان ما محسوب می‌شود نیز به خاطر شرایط میزبانی در کسب نتیجه و جلب توجه داوران شانس بیشتری دارد.

عربی گفت:‌اکثر تالوکاران دریک فرم اجرا دارند و بر اساس همان امتیاز می‌گیرند، اما من با توجه به فرمی که همیشه در آن شرکت دارم باید در مجموع دو فرم امتیاز لازم را کسب کنم و بتوانم به مدال دست پیدا کنم.

وی افزود: با توجه به شرایط ذکر شده و همچنین این که از ابتدای اردوها آسیب دیدگی نیز داشتم که البته خدارو شکر رفع شده است، در شرایط سختی هستم اما هیچ کدام از این دلایل باعث نمی‌شود که ذره‌ای از انگیزه من کم شود و به تلاش خود ادامه می‌دهم و حتی در این چند روز باقی مانده یک لحظه دریغ نمی‌کنم و امیدم را برای کسب مدال از دست  نخواهم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌با وجود این که کسب مدال در رشته تالو قابل پیش بینی نیست و نمی‌توانم قول کسب مدال بدهم اما این اطمینان را می‌دهم که ذره‌ای از تلاش برای کسب بهترین نتیجه غافل نشوم  تا بتوانم مدال بازی‌های آسیایی را کسب کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: عربی ، تالو ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار