در پی مشکل به وجود آمده در شب قرار داد فرکی؛

خلیلیان: سازمان لیگ هنوز بخشنامه‌ای به ما ابلاغ نکرده است

در حالی که گفته شده بود قرار داد فرکی به دلیل عدم شفاف سازی باشگاه سپاهان در مبلغ قرار داد ها به ثبت نمی‌رسد اما خلیلیان‌ مدیر عامل سپاهان نظر دیگری در این خصوص دارد.

مهرزاد خلیلیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما قرار داد فرکی را نهایی کرده‌ایم و مشکلی در خصوص ثبت قرار دادش نداریم.
 
وی ادامه داد: هنوز هیچ بخشنامه‌ای در مورد اینکه باشگاه سپاهان نمی‌تواند قرار داد فرکی را ثبت کند به صورت کتبی از سوی سازمان لیگ به ما ارسال نشده است.
 
 وی افزود: این بخشنامه باید با امضای تاج یا کاظمی به ما ابلاغ شود تا به این مساله رسیدگی کنیم و توضیحات لازم را بدهیم.
 
مدیر عامل باشگاه سپاهان در خصوص صحبت‌های علیپور در مورد اینکه سپاهان نمی تواند قرار داد فرکی را ثبت کرد بیان کرد: علیپور اشتباه می‌کند و اطلاع کافی از جزئیات ندارد.
 
 خلیلیان در ادامه تصریح کرد: مبلغ قرار داد کرانچار به دلیل اینکه قابل توجه است این مساله را به وجود آورده اما به دلیل اینکه کرانچار خودش استعفا داده مبلغ قرار دادش  از سقف هزینه های باشگاه کم می‌شود و طبیعی است که در این صورت ما می‌توانستیم قرار داد فرکی را ثبت کنیم و سقف قرار داد را رعایت کرده‌ایم .
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین هزینه مربیان دروزاه بان و بدنساز نیز از قرار دادهای باشگاه کم می شود بنابر این باشگاه سپاهان هیچ تخلفی در مورد قرار دادهای انجام نداده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، لیگ ، هنوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار