عباسی: برای جبران مدال از دست رفته جهانی به میدان می‌روم

سانداکار اعزامی به بازیهای آسیایی گفت: برای جبران مدال از دست رفته‌ام در رقابتهای جهانی سال گذشته در مالزی این بار با انگیزه دو چندان به میدان بازی‌های آسیایی می‌روم.

سجاد عباسی سانداکار وزن 70- کیلوگرم تیم ملی ووشو اعزامی به اینچئون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه سال گذشته در مسابقات جهانی از ناحیه پا آسیب دیدم و از مسابقات جهانی از ناحیه پا آسیب دیدم و از ادامه رقابتهای بازماندم برای جبران آن فقط برای کسب مدال به بازیهای آسیایی اینچئون می‌روم.

وی گفت: با توجه به اینکه از ابتدای اردوهای که از 18 فروردین ماه سال جاری آغاز شد با آسیب‌دیدگی تمرینات خود را آغاز کردم و از نظر شرایط روانی و جسمی از سایر سانداکاران عقب‌تر بودم اما حمایت مسئولین فدراسیون و برنامه‌ریزیهای خوب و تمرینات مناسب کادر فنی توانستیم به شرایط ایده‌آل آمادگی برسم.

وی ادامه داد: در تمام مدت اردوها به سختی تمرین کردم و با تلاش فراوان به شرایط فعلی رسیدم در این چند روز باقیمانده نیز با انگیزه بیشتر تمام توان خود را به کار می‌گیرم تا جبران اتفاق رقابتهای جانی را بکنم و مدال بازیهای آسیایی را از آن خود کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه از توانایی و تمریناتی که تاکنون داشته‌ام مطمئن هستم و همچنین حریفانی همچون چینیها را چندین بار مغلوب کردم و گاهی نیز مقابل آنان مغلوب شدم اما باز هم همه چیز بستگی به قرعه‌ دارد زیرا حریفان خوبی در وزن من حضور دارند که امیدوارم با یاری خدا بتوانم نتیجه زحمات خود و کادر فنی را با کسب مدال بگیرم.

انتهای پیام/
برچسب ها: عباسی ، ساندا ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار