یوسف آبادی: پزشکان صادر کننده کارت معافیت باید ممنوع الکار شوند

سرپرست تیم فوتبال مس در خصوص 4بازیکن این تیم در لیست اعلام شده کارت معافی‌شان باطل شده گفت:‌ پزشکان صادر کننده کارت معافیت مقصر بوده و باید ممنوع الکار شوند.

رضا یوسف آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: بهتر است با این شرایط اصلا تیمی نداشته باشیم چرا که این حرف‌ها باعث نابودی تیم مس کرمان می‌شود، 4بازیکن اعلام شده از مس کرمان مشکل معافیت ندارند و معافیت صادر شده آن‌ها توسط پزشکانی بوده است که الان باید آن‌ها پاسخگو باشند و اگر خلافی از این پزشکان سر زده است دست آن‌ها را قطع کنند تا دیگر مرتکب این گونه اشتباهات نشوند.

وی در ادامه افزود:‌سوالم این است که آیا همه‌ در این مملکت قانونی به سربازی رفته‌اند؟ چرا بازیکنان بزرگی که به جام جهانی رفته‌اند و کارت معافیتشان مشکل داشت نباید مورد مؤاخذه قرار بگیرند؟

وی در ادامه بیان کرد:‌علی ابراهیمی- فرهاد سالاری- عباس پورخسروانی و آرمان شهدادنژاد 4بازیکن اصلی ما هستند که یک ماه به طور کامل صبح و عصر با تیم تمرین می‌کنند و 70-80درصد تمرینات خود را انجام دادند حالا که فصل سخت بدنسازی را سپری کردند باید تیم را ترک کنند؟ حداقل یک فرصت 6ماهه به آن‌ها بدهند تا از خود دفاع کنند و بتوانند بازی‌های خود را به   اتمام برسانند و در آن صورت باشگاه نیز دچار ضرراتی نشود چرا  که هزینه‌های بازیکنان تا به این جا پرداخت شده است و این باعث می‌شود که باشگاه متضرر بشود.

یوسف آبادی در ادامه عنوان کرد:‌این 4بازیکن معافیت پزشکی دارند و طبق مدارک پزشکی آن‌ها هیچ مشکلی نخواهند داشت.

علی ابراهیمی و پورخسروانی کارت معافیتشان به علت داشتن پلاتین در بدن است و فرهاد سالاری هم با بیماری واریکسل رو به روست و آرمان شهداد نژاد به دلیل بیماری اعصاب و روان کارت معافیت گرفته است و الان در حال حاضر با این  مشکل نیز رو به رو است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارت ، معافیت ، بازیکن ، مدارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار