پس از به شهادت رسیدن اسیر فلسطینی؛

حالت آماده باش در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام شد

سازمان زندان های اسرائیل پس از به شهادت رسیدن رائد الجعبری اسیر فلسطینی، حالت آماده باش در زندان های این رژیم اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی  در پی کشته شدن "رائد الجعبری" اسیر فلسطینی در زندان ایشل در جنوب فلسطین اشغالی، حالت آماده باش اعلام کرده است.

سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که رادیو اسرائیل آن را منشتر کرد، گفت: سازمان زندان‌های اسرائیل حالت آمده باش در زندان‌های این سازمان به منظور نگرانی در رابطه با وخیم‌تر شدن اوضاع در پی کشته شدن یک زندانی امنیتی فلسطینی از شهر الخلیل (جنوب کرانه باختری)  در زندان ایشل اعلام می‌کند.

سازمان زندان‌های این رژیم همچنین اعلام کرد: برخی از بخش‌های زندان ایشل شاهد اعتراضاتی بوده است که البته خسارت جانی و یامالی درپی نداشته است.

گفتنی است، اعلام حالت آماده باش شامل استقرار نیروهای زیاد در زندان و بستن تمامی سلول‌ها می‌گردد.

از سوی دیگر "قدوره فارس" رئیس باشگاه اسیران فلسطینی در گفتگو با خبرگزاری آناتولی روزگذشته گفت: قرار است فردا در زندان های اسرائیل در اعتراض به مرگ یک اسیر فلسطینی در زندان ایشل اعتصاب انجام شود.

وی گفت:سازمان زندان‌ها به طرف فلسطینی اعلام نمود که رائدالجعبری اسیر فلسطینی 37 ساله از شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری که در زندان ایشل اسرائیل زندانی بود، فوت کرده است.
وی گفت: اسرائیل اعلام کرده است که وی خود را داخل زندان دار زده است.

قدوره فارس همچنین با بیان اینکه در این زندان، زندانیان امنیتی و جنایی باهم نگه داری می‌شدند  اعلام کرد: ما منتظر جزئیات بیشتری در این باره هستیم و به روایت اسرائیل اعتمادی نداریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار