فکری: کی‌روش به درد فوتبال ما نمی‌خورد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوب بودن مربی مهم است، گزینه ایرانی یا خارجی فرق نمی‌کند کی‌روش به درد فوتبال ما نمی‌خورد و حضور وی در تیم ملی لزومی ندارد.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کی‌روش به درد فوتبال ایران نمی‌خورد و در این مدت که هدایت تیم ملی را به عهده گرفته بود چیزی از او ندیدم و حضورش در تیم ضروری نیست نمی‌دانم به چه دلیل فردوسی‌پور اصرار به حضور این مربی در تیم ملی با وجود درخواست رقم بالای قراردادش دارد یک علت قرارداد شاید به دلیل این است که یک عده به نان و نوایی برسند.
 
مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: اگر مربی و بازیکنان خودمان قراردادی با رقم بالا منعقد کنند فردوسی‌پور این مبلغ را استفاده از بیت‌المال می‌داند و شاید یکی از دلایل اصرار مسئولان به حضور کی‌روش به خاطر فشار کاذبی‌ که این مسئله بوجود آورده است خوب بودن مربی مهم است گزینه داخلی یا خارجی فرقی ندارد.
 
وی همچنین گفت: دستیار کی‌روش بهتر است ایرانی باشد زیرا با فرهنگ ما آشنایی دارد و بهتر می‌تواند به بازیکنان کمک کند.

فکری در مورد بازی نفت تهران و استقلال اظهار داشت: این بازی مثل بقیه بازی‌هاست فقط 3 امتیازش مهم است و امیدوارم بازیکنان با انرژی بازی کنند و تمام تلاش را به کار ببندند تا بتوانیم 3 امتیاز را بدست آوریم.

مربی تیم فوتبال استقلال بیان کرد: وجود هواداران در مسابقات باعث ایجاد روحیه مضاعف در بازیکنان شده و آنان تلاش خود را زیاد می‌کنند تا به نتیجه خوب برسند نفت هم تیم خوبی است و جوان و دونده و با انگیزه در مقابل ما ظاهر می‌شود کار ما سخت است و امیدوارم بچه ها تلاش کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: جوانگرایی خیلی خوب است اما باید به موقع از جوانان استفاده شود. بیشتر بازیکنان یک تیم جوان باشد مشکل بوجود می‌آورد تلفیقی از نیروی جوان و با تجربه‌ها در کنار هم باعث می‌شود جوانان از تجربه‌های این افراد استفاده کنند و به نتیجه دلخواه برسند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، درد ، گزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار