حمیدی خبر داد:

رشد 7برابری آثار دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از رشد 7برابری آثار دانش آموزان در سومین جشنواره کشوری نوجوان سالم خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت  آموزش و پرورش  در سومین جشنواره کشوری نوجوان سالم گفت: کتاب انسان کامل شهید مطهری به این نکته توجه دارد که انسانی کامل است که در همه‌ ابعاد وجودی رشد کرده باشد همچنین ساحت‌های تعلیم  و تربیت سند تحول بنیادین به این مسئله توجه دارد.

حمیدی همچنین تصریح کرد: تئوری حاکمیت نظام آموزش و پرورش توجه به ساحت‌های گوناگون و متوازن رشد یافتن دانش آموزان است و باید فرصت‌های مختلف تربیتی، اجتماعی و پرورشی را برای دانش آموزان فراهم نماییم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت  آموزش و پرورش  عنوان کرد: بهترین مبارزه با شبی خون فرهنگی و موضوع آسیب‌های اجتماعی این است که دانش آموزان در یک همکاری چند جانبه‌ی خانواده، مدرسه و رسانه‌های گروهی به همه‌ی ابعادی شخصیتی خود توجه و تمرکز داشته باشد.

وی ادامه داد: انتشار دو کتاب سبک زندگی در دو پایه‌ی تحصیلی، انتشار نشریات پیشگیری نوین برای والدین، معلمان و توزیع آن در مدارس،تدوین سند جامع پیشگیری و نقشه‌ی خطر پذیری و برگزاری جشنواره نوجوان سالم از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به رشد 7برابری آثار این دوره از جشنواره و راه اندازی یک بسته چند بعدی در رابطه با موضوع پیشگیری گفت: امسال 3میلیون دانش آموز در مدارس تحت پوشش طرح المپیاد های درون مدرسه‌ای قرار دارند که هدف از برگزاری المپیاد های درون مدرسه‌ای ایجاد کار تیمی، انجام یک پروژه‌ای که اعتماد فردی، جمعی و مدرسه‌ای را افزایش می‌دهد، است.

حمیدی در خصوص اقداماتی است که با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر در طول سال انجام شده افزود: برگزاری کارگروه‌های آموزشی برای 1250000 والدین، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای 260نفر از کارکنان، تولید سالانه 500هزار نشریه برای والدین، معلمان و کارکنان، طرح پیشگیری برای 3میلیون والدین و رشد 7برابر آثار دانش ‌آموزان را این جشنواره را از جمله این اقدامات بر شمرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رشد ، پایه ، تحصیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار