مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: غرب درمبارزه با تروریسم صداقت خود را ثابت کند ،‌ کلید واژه آپارتاید در مقابل خشونت نهادینه شده صهیونیست‌ها وزنی ندارد/ ادامه اشغال فلسطین خطری عمده برای صلح و امنیت جهانی است ، پرکره: غرب با اخراج جوانان ایرانی نمی‌تواند مانع گسترش علم‌شان شود/ نروژ چهره خود را خدشه‌دار کرد و.. ا

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ایران به دنبال امپراطوری نیست/حمایت از فلسطین را وظیفه اصلی خود می‌دانیم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/18/2579193_122.jpg

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به دنبال امپراطوری نیست چرا که تفکر انقلاب اسلامی تفکر ضد امپراطوری است، ایران هیچ‌گاه در حوزه خلیج فارس و خاورمیانه به دنبال دست نشانده نیست و امروز نیز اگر از فلسطین حمایت عملی می‌کنیم به دلیل آن است که آن را وظیفه اسلامی خودمان می‌دانیم.

چشم‌ها تو را می‌بینند و دست‌ها برایت دعا می‌کنند / تو طبیب همه‌ای؛ از چه تو بیمار شدی + عکس
 مقام معظم رهبری چند روزی است به علت عمل جراحی در بیمارستان بستری شده است. هرچند پزشکان اعلام کردند حال آقا خوب است اما دیدن تصاویر حضرت آیت الله خامنه ای روی تخت بیمارستان دل هر مومنی را آتش می زند. و اینجاست که اشعار جان دوباره می گیرد: تو طبیب همه ای از چه تو بیمار شدی ...

مذاکرات خصوصی روسای جمهوری ایران و قزاقستان/ امضاء اسناد همکاری‌های گسترده دو کشور
روسای جمهوری ایران و قزاقستان روز سه‌شنبه در نشستی خصوصی که در کاخ ریاست جمهوری قزاقستان برگزار شد، به بحث و تبادل نظر درباره مهم‌ترین مسایل مورد علاقه دو کشور در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی پرداختند.

غرب درمبارزه با تروریسم صداقت خود را ثابت کند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/18/2579906_573.jpg

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به ائتلاف تازه غرب برای مبارزه با تروریسم نوشت: گام اول غرب وحامیان قبلی ترور، درمبارزه با تروریسم، اثبات صداقت دراین مبارزه است

کلید واژه آپارتاید در مقابل خشونت نهادینه شده صهیونیست‌ها وزنی ندارد/ ادامه اشغال فلسطین خطری عمده برای صلح و امنیت جهانی است

 مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری گفت: جنایت‌هایی که بر مردم بی‌گناه فلسطین می‌رود، خشونت نهادینه شده‌ای را نشان می‌دهد که کلید واژه آپارتاید وزنی در مقابل آن ندارد.

همکاری‌های ایران و قزاقستان گسترش می‌یابد
 مذاکرات هیأت‌های عالی رتبه ایران و قزاقستان روز سه‌شنبه با تأکید روسای جمهور دو کشور بر گسترش همه جانبه روابط تهران – آستانه برگزار شد.

افخم: فائق آمدن بر چالش‌های امنیتی و توسعه همه‌جانبه عراق در سایه تحکیم و استمرار وفاق ملی
 سخنگوی وزارت امور خارجه با اظهار خرسندی از تکمیل روند سیاسی عراق منطبق با اصول و زمانبندی مندرج در قانون اساسی، اظهار داشت : امیدواریم در سایه استمرار و تحکیم وفاق ملی، دولت جدید این کشور بتواند در کوتاه‌ترین زمان بر چالش‌های امنیتی ناشی از حمله تروریست‌ها فائق آمده و همزمان برنامه‌های ملی خود برای توسعه همه‌جانبه عراق و ایجاد امنیت، رفاه و آسایش برای ملت بزرگ عراق را با جدیت محقق سازد.

پرکره: غرب با اخراج جوانان ایرانی نمی‌تواند مانع گسترش علم‌شان شود/ نروژ چهره خود را خدشه‌دار کرد
 قائم مقام جمعیت حامی عدالت اسلامی گفت: غرب با اخراج دانشجویان غیور ایرانی نمی‌تواند مانع گسترش علم کشورمان در جهان شوند و حرکت خصمانه نروژ جنبه‌ای ناشایست، زشت و غیردیپلماتیک داشته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار