امیر جمعیت علمای اسلامی پاکستان:

پاکستان به میدان جنگ و تفرقه تبدیل شده است

علامه مولانا سمیع‌الحق گفت: پاکستان به میدان جنگ و تفرقه تبدیل شده و آتش این کار برافروخته شده و این موضوع را هم اکنون در عراق هم شاهدیم البته در افغانستان انی مشکل حل شده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، علامه مولانا سمیع‌الحق امیر جمعیت علمای اسلامی پاکستان با حضور در همایش بین‌المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین که صبح امروز در هتل المپیک برگزار شد گفت: جهاد حرکت تروریستی نیست جهاد تروریست نیست البته تروریست‌ها به دین و رسول ما می‌گویند تروریسم و رسانه‌های خارجی هم از آنان حمایت می‌کنند.  
 
وی تصریح کرد: در طی 100 سال اخیر سامراج به شبه قاره هند آمد و آنجا را تصرف کرد اما با مقاومت مجاهدین ما مجبور به خروج شد البته در 100 سال اخیر ما تانک، موشک و تسلیحات نظامی نداشتیم اما مقاومت ما باعث شد که بتوانیم قدرت‌های جهانی را شکست دهیم.
 
امیرجمعیت علمای پاکستان بیان داشت: در طی 100 سال اخیر شوروی به افغانستان لشگرکشی کرد و مسلمانان علیه شوروی جهاد کردند و بر این اساس قدرت جهانی شوروری خار و نابود شد.  
 
وی ادامه داد: امریکا می‌خواست استبداد خود را در آنجا به تکامل برساند اما مجاهدین با آن مقاومت کردند و هم اکنون آمریکا در حال فرار کردن از افغانستان است.
 
علامه مولانا سمیع‌الحق در پایان خاطر نشان کرد: پاکستان به میدان جنگ و تفرقه تبدیل شده و آتش این کار برافروخته شده و این موضوع را هم اکنون در عراق هم شاهدیم البته در افغانستان این مشکل حل شده است. 

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: مقاومت ، دین ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار