حیدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

من با کم‌سویی چشم‌هایم بازی می‌کردم!/ پرونده پزشکی‌ام از سوی حوزه نظام وظیفه تایید شده است

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه ابطال کارت معافیتش گفت: کارت معافیتم مشکلی ندارد و حتی پرونده پزشکی‌ام هم از سوی حوزه نظام وظیفه تایید شده است.

سپهر حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال من نخستین بازیکنی بودم که داوطلبانه به حوزه نظام وظیفه رفتم و در بین 50 بازیکنی که در آنجا حضور داشتند پرونده‌ام کامل‌تر بود و مسئولان نظام وظیفه ایرادی از کارت معافیت پزشکی‌ام نگرفتند و معافیتم را تائید کردند.
 
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره علت معافیتش ادامه داد: من کم‌سویی چشم ندارم این موضوع برایم جالب است که اگر کم‌سویی چشم داشتم که نمی‌توانستم بازی کنم.
 
وی در ادامه بیان کرد: من دو بار چشمم را به تیغ جراحان سپردم و عمل لیزیک‌  انجام دادم قرنیه‌ام بعد از عمل جراحی به صورت قوسی شکل شده بود بر این اساس معافیت پزشکی گرفتم و پزشک نظام وظیفه هم معافیتم را تائید کرد.
 
حیدری اظهار داشت: مخفف نام (س.ح) من نیستم‌ بلکه سعید حلافی‌ است یکی از رسانه‌ها شیطنت کرده و نام مرا در بین 13 بازیکن که کارت معافیتشان‌ باطل شده قرار داده است.
 
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: من تنها کسی بودم که با پرونده کامل به حوزه نظام وظیفه رفتم و مسئولان هم معافیتم را تائید کردند.
 
حیدری در مورد وضعیتش‌ عنوان کرد: در حال حاضر انفرادی تمرین می‌کنم و تا 2 ماه دیگر به لیگ چین می‌روم و با یکی از تیم‌های چینی قرارداد می‌بندم همچنین اگر از یکی از تیم‌های لیگ برتری پیشنهادی در فاصله دو ماه داشته باشم آن وقت است که به چین نمی‌روم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال من جزو کسانی نیستم که کارت معافیتم مشکل‌دار باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوی ، تیم ، معافیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار