ارومیه/

برنامه‌ محور کردن هلال‌احمر باعث خدمات مطلوب به مردم شد است

مدیر عامل سابق جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: برنامه‌ محور کردن هلال‌احمر باعث خدمات مطلوب به مردم شده و این نیز با همت مسئولان به منصه ظهور رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه یحیی زینال‌پور در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی که در سالن بیمارستان امام خمینی (ره) ترتیب یافت، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی وظیفه خطیری را در نجات جان افراد بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه مشارکت شایسته، صمیمانه و استفاده از راهنمایی اساتید در راستای پیشبرد اهداف از اقدامات مهم جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی است، تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی تا کنون عملکرد مطلوبی در حوزه آموزش و تربیت امدادگران داشته است.

زینال‌پور با تاکید بر اینکه برنامه‌ محور کردن هلال‌احمر باعث خدمات مطلوب به مردم شده و این نیز با همت مسئولان به منصه ظهور رسیده است، تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌ها از دیگر وظایف هلال‌احمر بوده که در این مدت تلاش شد تا ساختارها و زیربناهای خدمات امدادی را به نحو احسن ارائه کنیم.

مدیر عامل سابق جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، پایگاه‌ها و تجهیزات آنان 120 میلیارد ریال اعتبار و برای نوسازی و توسعه ناوگان امدادی بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

زینال‌پور تصریح کرد: توسعه پایگاه‌های امداد و نجات بین جاده‌ای که یکی از خطوط مقدم خدمت گذاری به مردم به شمار می‌آید، بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: بعد از 32 سال حضور در عرصه درمان تعداد دو مرکز داروخانه شبانه‌روزی در دو شهرستان راه‌اندازی شده که نقطه عطفی در جمعیت هلال‌احمر اذربایجان غربی به شمار می‌آید.

مدیر عامل سابق جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه توسعه آموزش همگانی نیز یکی دیگر از وظایف مهم و اساسی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی است، گفت: پذیرش دانشجو در رشته‌های متنوع امداد و نجات در دانشگاه علمی کاربردی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی نیز از دیگر اقدامات مهم جمعیت در سال‌های اخیر است.

وی با اشاره به طرح‌های نیمه تمام استان اظهار داشت: در حال حاضر سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، 4 انبار امدادی و 2 مرکز جوانان آماده بهره‌برداری بوده که امید است با دستان پرتوان مدیر عامل جدید به بهره‌برداری برسد.

برچسب ها: برنامه ، سابق ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.