با حضور وزير بهداشت صورت گرفت

افتتاح دو سامانه ويژه برنامه تحول نظام سلامت در مشهد

با حضور وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي دو سامانه ويژه برنامه تحول نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکي مشهد افتتاح شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،  با حضور سید حسن هاشمی و جمعی از مسئولان سامانه پيام رسان و صورتحساب ويژه برنامه تحول نظام سلامت در بيمارستان امام رضا(ع) مشهد افتتاح شد.

مدير آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه علوم پزشکي مشهد در حاشيه اين مراسم اظهار داشت: سامانه پيام رسان که براي نخستين بار در کشور راه اندازي شده ضمن اطلاع تمامي مراحل پذيرش و ترخيص به بيماران، به سوالات مرتبط با برنامه تحول نظام سلامت نيز پاسخ مي دهد.

 سيدمحمود تارا خاطرنشان کرد: اين سامانه به گونه اي طراحي شده است که علاوه بر پاسخگوئي به سوالات و رسيدگي به شکايات در نهايت پس از دريافت ميزان رضايت مندي بيمار، نتايج آن در پرونده بستري وي ثبت مي شود.

وي تصريح کرد: همچنين در اين سامانه که از طريق تلفن همراه قابل دريافت است تمامي اطلاعات مربوط به بيمه هاي پايه و موارد زير پوشش اين برنامه اطلاع رساني مي شود.

وي درخصوص سامانه صورتحساب ويژه برنامه تحول نظام سلامت نيز اظهار داشت: دراين سامانه، صورتحساب استاندارد و پرونده بيماران بستري در تمامي بيمارستان هاي زيرپوشش در مشهد و شهرستانها طراحي شده که درآن ميزان دريافت يارانه،  تخفيف برنامه تحول نظام سلامت و ميزان پرداختي به اطلاع بيمار مي رسد. 

 مدير آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه علوم پزشکي مشهد خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی بخش زیادی از بیمارانی که از خدمات بیمارستانی طرح تحول نظام سلامت برخوردار می شوند، از میزان دریافت یارانه و سایر خدمات این طرح ناآشنا هستند و اين سامانه در اين راستا راه اندازي شده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار