واکنش صهیونیست‌ها به گزارش جدید آژانس؛

اشتاینیتز: ایران برنامه هسته‌ای خود را متوقف نکرده است

وزیر امور راهبری رژیم صهیونیستی مدعی شده گزارش جدید آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران نشان می‌دهد این کشور "جاه‌طلبی‌های هسته‌ای" خود را کنار نگذاشته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اسرائیل هیوم، "یووال اشتاینیتز"، وزیر امور راهبری رژیم اسرائیل در واکنش به گزارش فصلی یوکیو آمانو، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد: این گزارش نشان می‌دهد ایران هنوز از جاه‌طلبی‌های خود دست برنداشته است.

وی مدعی شد: این گزارش شاهد آشکاری بر رفتارهای متناقض ایران در زمینه برنامه هسته‌ای این کشور است. ایران هنوز تصمیم نگرفته تا فصلی جدید در روابط با دنیا باز کند.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که چند روز پیش منتشر شد جنبه‌های صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران را آشکار کرد اما صهیونیست‌ها باز هم برجنبه منفی قضیه،‌متمرکز شدند.

آژانس، علی‌رغم این از تعویق همکاری ایران در برخی زمینه‌ها انتقاد کرده و خواستار ارائه برنامه‌ای جدید از سوی ایران برای ادامه همکاری‌ها شده بود.

گفتنی است، وزیر امور راهبری رژیم صهیونیستی امروز برای دیدار با مقامات آمریکایی و مذاکره با آنها در خصوص برنامه هسته‌ای ایران به واشنگتن می‌رود.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
برنامه هسته ای ایران پیش می رود تا چشم آنهائی که نمی توانند ببینند کور شود .
آخرین اخبار