امکان حضور روابط عمومی نهادها و دستگاه های دولتی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

با هدف ارتقاء سطح کیفی بیستمین نمایشگاه مطبوعات و بهره مندی از تمامی ظرفیت‌های موجود در فضای خبری و اطلاع‌رسانی کشور و در پی درخواست و پیگیری نهادها و دستگاه‌های دولتی، امکان حضور روابط عمومی این مجموعه‌ها در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، فراهم شده است.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ مهران عباسی انارکی، مشاور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: با هدف ارتقاء سطح کیفی بیستمین نمایشگاه مطبوعات و بهره مندی از تمامی ظرفیت‌های موجود در فضای خبری و اطلاع‌رسانی کشور و در پی درخواست و پیگیری نهادها و دستگاه‌های دولتی، امکان حضور روابط عمومی این مجموعه‌ها در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، فراهم شده است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی می توانند برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، از طریق سایت نمایشگاه ثبت نام و حضور یابند.
 
عباسی افزود: آنها می توانند با ارائه نشریات، تولیدات رسانه ای، برگزاری نشست های خبری با حضور مدیران ارشد دستگاه مربوطه در محل غرفه و همچنین تقویت ارتباط با سایر رسانه ها ضمن آشنایی بیشتر و بی واسطه با دست اندرکاران مطبوعات و خبرگزاری ها، به روند اطلاع رسانی فعالیت های خویش کمک کنند و در فضایی تخصصی و حرفه ای با فعالان عرصه رسانه به صورت چهره به چهره دیدار و تعامل داشته باشند.
 
عباسی اضافه کرد: حضور روابط عمومی دستگاه ها، فرصت مغتنمی است برای مردم تا از نزدیک پیشنهادها، انتقادها و نظرهای خود را با مدیران سطوح مختلف دولت مطرح کنند و دستگاه ها نیز با پاسخگویی موثر، پلی میان مردم و سازمان های دولتی باشند. ضمن اینکه رسانه ها و عموم بازدیدکنندگان نیز می توانند با حضور در غرفه روابط عمومی ها، به جریان آزاد اطلاعات و روند اطلاع رسانی شفاف و بی واسطه دست یابند.
 
قائم مقام ستاد نمایشگاه این نکته را هم اضافه کرد که امسال و با حضور شرکت ها و موسسات مرتبط با مطبوعات، نمایشگاه متفاوتی را تجربه خواهیم کرد که علاوه بر ایجاد رقابت در میان صنایع همیار مطبوعات، در گردش اقتصادی مطبوعات و خبرگزاری ها نیز تاثیرگذار است و با توجه به حضور بی واسطه این موسسات، مطبوعات از قدرت انتخاب و قیمت متعادل و منطقی خدمات و ملزومات برخوردار می شوند.
 
در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، بخش ویژه ای به «صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط مطبوعاتی» اعم از چاپ، کاغذ، توزیع، فناوری شبکه و اطلاعات، مؤسسات بازرگانی و دست اندرکار در زمینه آگهی های رسانه ای و ...اختصاص پیدا کرده است.
 
شایان ذکر است در هفته نخست ثبت نام الکترونیکی بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، بیش از 300 رسانه برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کرده اند که در این میان روزنامه ها و خبرگزاری های شناخته شده، مجلات مطرح، پایگاه های خبری پرمخاطب با سلایق فکری متنوع و خاستگاه های سیاسی متفاوت از سراسر کشور در نمایشگاه ثبت کرده اند.
 
امسال و برای نخستین بار، کلیه مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات (اینجــــا) انجام می پذیرد و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را به صورت برخط از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و  هزینه واگذاری را از طریق شبکه پرداخت خواهند نمود.
 
 در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ 12 متر بوده و با همین ضریب افزایش می یابد و برای متراژهای مازاد بر 24 متر برای رسانه های بخش خصوصی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.
 
یادآوری می‌شود؛ سایت ثبت نام برای حضور رسانه ها و سایر حوزه های مرتبط به نشانی: pressexpo.ir می باشد و تلفن های 9-88723227 برای پاسخگویی به سوالات متقاضیان پیش بینی شده است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.