بازدید احسانی معاون سازمان سینمایی از دبیرخانه جشنواره بین المللی" فیلم مقاومت"

محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی صبح امروز با حضور در دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در نشستی مشترک با محمد خزاعی دبیر جشنواره به گفتگو نشست.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: در این نشست دبیر جشنواره ضمن تشریح ابعاد برگزاری این دوره جشنواره و گستردگی آن در مناطق و استان های مختلف کشور پرداخت.
 
وی گفت:جشنواره فیلم مقاومت در این دوره در سه حوزه تمایزاتی نسبت به ادوار پیشین دارد. نخست در حوزه وسعت جغرافیایی و تنوع منطقه ای است که همزمان در استان ها و شهرهای مختلف کشور و کشورهای دیگر برگزار می شود. وجه تمایز دوم تنوع موضوعی و مضامین گسترده این دوره جشنواره است که به موضوعاتی چون: فیلم های تکفیری، غزه، بصیرت، نگاه ویژه به فیلم های اقتصاد مقاومتی، ایران هراسی و اسلام هراسی و ... توجه ویژه نشان داده است.
 
دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت همچنین، خاطر نشان ساخت: اهتمام به عنصر پژوهش و توجه به مباحث نظری و مطالعاتی در حوزه سینمای مقاومت و تاکید بر رویکردهای علمی از دیگر ویژگی های این دوره جشنواره است که بواقع، پاسخگویی به خلاء های موجود در این حوزه است.
 
بنابر این گزارش؛ محمد احسانی ضمن استقبال از این جشنواره و دستاوردهای ارزشمند با تاکید بر اهمیت سینمای دفاع مقدس و موضوع مقاومت در منطقه و جهان هدفگذاری و برنامه های این رویداد فرهنگی را موثر و  راهگشا خواند و افزود: این حرکت می تواند نگاه و انرژی تازه ای در سینمای ایران ایجاد کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.