در حاشیه نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت صورت گرفت

برگزاری انتخابات سالیانه مجمع قرآن و عترت دانشجویان علوم پزشکی کشور

همزمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان پنج نشست کارگاهی با حضور دبیران کانون های دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور تشکیل شد.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ در این نشست ها که با حضور دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، سرپرست و کارشناسان مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت برگزار شد، دبیران کانون‌های قرآن و عترت به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی  به طرح مسائل و دغدغه های قرآنی دانشجویان پرداختند.

در ادامه این جلسات، انتخابات سالیانه مجمع قرآن و عترت دانشجویان علوم پزشکی کشور با حضور اعضای شورای عمومی مجمع قرآن و عترت انجام شد. از میان دانشجویان حاضر در جلسه 8 نفر کاندیدای حضور در مجمع قرآن و عترت دانشجویان  شدند و به ارائه اهداف خود در زمینه فعالیت های دانشجویی مرتبط با قرآن و عترت پرداختند. در انتخابات صورت گرفته که با نظارت کارشناسان مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت انجام شد، پس از شمارش آرا،  سید جلیل عاقلی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محمد دانشگر از دانشگاه علوم پزشکی دزفول، ابراهیم اکرمی از دانشگاه علوم پزشکی فسا ، محمد مغفوری از دانشگاه علوم پزشکی زنجان و محدثه گرانمایه پور از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی حایز اکثریت آرا شدند و بدین ترتیب اعضای اصلی شورای مرکزی مجمع قرآن و عترت دانشجویان علوم پزشکی توسط دبیران دانشگاه‌های علوم پزشکی انتخاب شدند.

اعضای شورای مرکزی در اولین جلسه پس از انتخابات، سید جلیل عاقلی را به عنوان دبیر مجمع قرآن و عترت دانشجویان، به مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت معرفی نمودند.
گفتنی است دبیر مجمع قرآن و عترت به عنوان نماینده دانشجویان علوم پزشکی در زمینه فعالیت های قرآنی شناخته می شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: قرآن ، عترت ، وبدا ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.