برنامه‌های كودك شبكه دو در هفته سوم شهریور

گروه كودك و خردسال شبكه دو، در هفته سوم شهریور برنامه هایی را برای خردسالان و كودكان تدارك دیده است كه از شنبه 15 شهریور لغایت جمعه 21 شهریور مهمان مخاطبان ابن شبكه است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9:30 لغایت 11 «خاله شادونه و پرندگان زبل» به تهیه‌كنندگی علی اكبر ذاكری به همراه آیتمهای «دست دسی»، «تاتی»، «بوبو»، «اندی و كیپ» و «كارا و كوشا» به روی آنتن می رود. روزهای یكشنبه و سه شنبه و پنجشنبه هم انیمیشن های درخواستی مخاطبان کودک در قالب «سینما صبح» مهمان بینندگان این شبكه است.

هر روز از ساعت 7:30 لغایت 8 صبح انیمیشن های ایرانی و خارجی با عناوین «كوچولوهای جنگل»، «سارا و سامان»، «دوستان بازیگوش»، «شهر دوستان» و «حكایتهای پندآموز» به روی آنتن می‌رود.

برنامه های عصرگاهی این شبكه نیز شامل «دختر من» به تهیه كنندگی سهیلا جدلی، «قصه های شنی» به تهیه كنندگی ساعد بَراهیمی و «خاله دنا و شپلك» به تهیه كنندگی شهره لرستانی است كه به ترتیب ساعت 14:50، 15:20 و 15:30 به روی آنتن شبكه می‌رود.

روزهای پنجشنبه برنامه «فیتیله فردا تعطیله» و روزهای جمعه «فیتیله جمعه تعطیله» با اجرای عموهای فیتیله ای به تهیه كنندگی علیرضا آقایی ساعت 14 پخش می شود  همچنین «اندی و كیپ» و «كارا و كوشا» هم ساعت 15:30 روزهای جمعه به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار